حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی ردمی 5 پلاس (Redmi 5 Plus) مشخص شد، پیشرفت

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

شیائومی ردمی 5 پلاس (Redmi 5 plus) دستگاهی است که در نتیجه ری-برندینگ مدل ردمی نوت X به ردمی X پلاس (به جای X شماره دستگاه را در نظر بگیرید) با این اسم کمی نامانوس عرضه شده است. هر چند این شرکت چینی در بازار هند دستگاه مذکور را با نام قابل درک تر ردمی نوت 5 عرضه می کند اما به هر حال له صورت جهانی آن را با نام شیائومی ردمی 5 پلاس (Redmi 5 Plus) می شناسیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری شیائومی ردمی 5 پلاس (Redmi 5 Plus) را از Gsmarena بررسی کنیم.

 عمر باتری شائومی ردمی 5 پلاس

عمر باتری شائومی ردمی 5 پلاس

شیائومی همانند اکثر موبایل های چینی دیگر از رقبای هموطنش می داند که عدد حجم باتری اهمیت زیادی برای بار روانی مخاطب در خرید دارد. سری ردمی که میان رده های این شرکت به حساب می آیند (در مقابل سری می mi که پرچمدار هستند) عموما باتری های حجیمی دارند. باتری شیائومی ردمی 5 پلاس باتری 4000 میلی آمپری دارد که 100 میلی آمپر کمتر از باتری شیائومی ردمی نوت 4 است اما عملکرد باتری به شکل مشخصی بهتر از نسل قبل آن است.

همانطور که در تست عمر باتری شیائومی ردمی 5 پلاس Gsmarena می بینید این دستگاه توانسته است بیش از 13.5 ساعت وبگردی و 14 ساعت پخش ویدیو داشته باشد که در کنار مدت زمان مکالمه بیش از 22 ساعت می تواند عملکرد خیلی خوبی باشد. ماندگاری باتری شیائومی Redmi 5 Plus عدد 104 ساعت را از آن خود کرده که نسبت به 83 ساعت نسل قبلی بیش از 25٪ افزایش عملکرد داشته است.

البته این داده ها مربوط به نسخه مدیاتک ردمی نوت 4 است که اگر بخواهید برای نسخه اسنپدراگون آن یعنی ردمی نوت 4 ایکس داده ها را مقایسه کنید، ردمی 5 پلاس کاهش عملکرد داشته است. جالب اینکه هر دو دستگاه از چپیست اسنپدراگون 625 بهره می برند اما ردمی 5 پلاس نمایشگر بزرگتری دارد.

عملکرد باتری شیائومی ردمی نوت 4 (نسل قبلی ردمی 5 پلاس) را می توانید در تصویر زیر ببینید:

 عمر باتری شائومی ردمی نوت 4

عمر باتری شائومی ردمی نوت 4 نسخه مدیاتک

 عمر باتری شائومی ردمی نوت 4

عمر باتری شائومی ردمی نوت 4

اما مدت زمان شارژ شدن شیائومی ردمی 5 پلاس چقدر است؟ این دستگاه با شارژر 10 واتی (5 ولت 2 آمپر) همراه با خودش در جعبه، می تواند تا 29٪ را در مدت 30 دقیقه شارژ کند. این مدت تقریبا شبیه به عملکرد ردمی نوت 4 ایکس است.

نظر شما درباره عملکرد شیائومی در بخش باتری ردمی 5 پلاس یا همان ردمی نوت 5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

با توجه به حجم باتری خیلی عالی نیست . اما در کل میشه گفت خوب

Mortazavi

عجب رکورد باتری داره گوشی من?

دیدم اصلاً تموم نمیشه.

انصافاً من با نوت۴ایکس تعریف جدیدی از باتری پیدا کردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)