حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت 5 (Redmi note 5) در رندرهایی لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، شیائومی

حقیقتا کمی درباره راهبرد شیائومی درباره جانشین ردمی نوت 4 گیج شده ایم. این شرکت چینی دو موبایل به عنوان جانشین های ردمی 4 و ردمی نوت 4 را با نام های ردمی 5 و ردمی 5 پلاس معرفی کرد. به این ترتیبت انتظار داشتیم شیائومی ردمی نوت X را با ردمی X پلاس ری برند کرده باشد. حالا اما شایعاتی درباره ردمی نوت 5 (Redmi Note 5) در حال انتشار است که نمی دانیم دقیقا چیست! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به رندرهای شیائومی ردمی نوت 5 داشته باشیم.

شیائومی ردمی نوت 5

شیائومی ردمی نوت 5

ضمن اینکه بهتر از ما می دانید هر رندری لزوما واقعی نیست باید به شما بگوییم که رندرهای منتسب به شیائومی ردمی نوت 5 (Xiaomi Redmi note 5) خیلی جذاب هستند و این خود بر واقعی نبودن آن ها بیشتر تاکید می کند! حاشیه های اطراف نمایشگر حتی از میت 10 پرو یا گلکسی اس 8 هم کمتر است که واقعا فکر نمی کنیم شیائومی چنین تصمیمی برای دستگاه میان رده حدود 237 دلاری خود بگیرد.

شیائومی ردمی نوت 5

شیائومی ردمی نوت 5

دوربین شیائومی ردمی نوت 5 دوگانه است و در در پوزیشن عمودی قرار گرفته است، همان پوزیشنی که پیش از این شیائومی در دوربین دوگانه ردمی پرو نیز دیده بودیم. البته درباره سیستم دوربین دوگانه باید بگوییم شاید یک دوربین 16 و یک دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق به کار برده شود.

نمایشگر حدودا 6 اینچی با رزلوشن FHD+ یا همان 1080*2160 پیکسل است. چیپست اسنپدراگون 636، 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز ممکن است. باتری 4100 میلی آمپر نیز موضوعی است که از این دستگاه شیائومی مورد انتظار است، مثل همان دستگاهی که می خواهد جانشینش شود! خوبشختانه شاید از شارژ سریع نسخه 4 نیز پشتیبانی شود.

انتظار می رود که شیائومی ردمی نوت 5 در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شود چون این شرکت گویا تصمیم به معرفی Mi 7 ندارد. در ادامه شما را به دیدن رنگ های دیگر از این رندر دعوت می کنیم:

رنگ های شیائومی ردمی نوت 5 احتمالا 3 انتخاب خواهند بود که هر 3 تیره و عبارت اند از: مشکی، سرمه ای و خاکستری. نظر شما چیست؟ شما فکر می کنید این شرکت چینی دستگاه موفقی برای میان رده خود معرفی کند که در کنار ردمی 5 و ردمی 5 پلاس حرفی برای گفتن باقی بگذارد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

نام گذاری شیائومی رو دوس ندارم قاطی میکنم اسماشونو خخخخ

mTAAHAAm

واقعا طراحی خیلی خوبی داره.

Peiman

هر وقت که قیمت های موبایل شیاومی میبینم مغزم سوت می‌کشه!

Mortazavi

جووووون، چقدر خوشگله این خانم خانما

آقا اگه واقعا این باشه من امسال هم یک ردمی نوتx میخرم و قید پرچمدار رو میزنم

amir shar

عجب جیگری?

abolfazlbt

امیدوارم در کنار نسخه ۶ اینچی یه نسخه ۵.۷ اینچ به پایین هم داشته باشه.
امسال گوشیا همشون بزرگن منم با گوشیه بزرگ حال نمیکنم.تو خوش دستی عاشق گوشیای ایفونم اما ios محدوده و به کار من نمیاد.الان ردمی نوت ۴ دارم اما بزرگه.منتظرم ببینم شیائومی چه میکنه. نشد میرم سمت آنر ۹ لایت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)