حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش نمایش شیائومی Redmi 5 و Redmi 5 plus پیش از معرفی رسمی

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

می دانیم که شیائومی به زودی مدل های میان رده بسیار خوبی را در جهت به روزرسانی سری Redmi خود معرفی خواهد کرد. نسل قبلی این دستگاه ها یعنی Redmi note 4 و Redmi 4 دستگاه هایی بودند که در هند غوغا عجیبی به پا کردند و تبدیل به پرفروش ترین موبایل هوشمند این کشور شدند، دستگاه هایی که سامسونگ را در میان رده با چالش مواجه کرد. حال پیش از معرفی رسمی Redmi 5 و Redm 5 Plus که 3 روز دیگر انجام خواهد شد، مدیر بخش تبلیغات و بازاریابی این شرکت چینی در توییتی 4 تصویر مربوط به این دستگاه ها را منتشر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر بدانیم.

شیائومی Redmi 5

شیائومی Redmi 5

شیائومی Redmi 5 و Redmi 5 plus قرار است موبایل هایی باشند با نمایشگر کم حاشیه و فوق عریض که ترند این روزهاست که بیشتر روی پرچمدارها دیده می شود اما می دانیم میان رده های موفق برای سال 2018 باید آن را داشته باشند. شیائومی این موضوع را به خوبی می داند و دو مدل میان رده خوش قیمت خود را که جایی حدود 500 تا 700 هزارتومان باید قیمت بخورد، به این نمایشگرها مجهز کرده است.

شیائومی Redmi 5 جایگزین Redmi 4 و Redmi 5 Plus جایگزین Redmi note 4 خواهد شد. ما نیز روال این نام گذاری جدید را بهتر از چیزی که قبلا مرسوم بود می دانیم.

شیائومی Redmi 5

شیائومی Redmi 5

درباره مشخصات سخت افزاری شیائومی Redmi 5 و Redmi 5 Plus اطلاعاتی در دسترس نیست اما می توان حدس زد که یک ارتقا مناسب نسبت به چیپست اسنپدراگون 430 یا اسنپدراگون 625 باشد. این بار شیائومی دست از ساخت این سری تنها در سه رنگ طلایی، نقطه ای و خاکستری برداشته و تلاش دارد تا رنگ ها شادتری مثل صورتی و آبی را نیز به آن اضافه کند.

شیائومی Redmi 5

شیائومی Redmi 5

کماکان اما انتظار می رود رنگی که از آن استقبال شود رنگ مشکی باشد که در این دستگاه مات در نظر گرفته شده است. نظر شما چیست؟ آیا شیائومی می توانید با این دو دستگاه در بازار میان رده های خوش قیمت برای خود مقامی شایان توجه همانند نسل گذشته دست و پا کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

من اخیرا با گوشی های شیائومی کار کردم.هیچ چیز از گوشی های خیلی گرانتر کم نداره

Sir_HiraD

میشه گوشی های شیائومی رو در به قاب کوتاه خلاصه کرد: قیمت کم امکانات زیاد

این گوشی ها هیچی کم ندارن
ظاهر زیبا
قیمت کم
قدرت بالا
صفحه نمایش چشم نواز
دوربین قدرتمند و از همه مهم تر باتری فوق العاده قوی

Mortazavi

ردمی نوت۴ اصلا باتری خوبی نداشت و امیدوارم تو ۵پلاس ارتقاء محسوسی داده باشه ولی در کل این گوشی ها باارزش‌ترین میانرده های بازارند

Mortazavi

ببخشید منظورم دوربین بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)