حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 فاش شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، شیائومی

شیائومی چند وقت پیش در ماه دسامبر 2017، از دو تلفن‌همراه ردمی 5 و ردمی 5 پلاس رونمایی کرد و ظاهرا قرار است تا نسخه‌ای دیگر با نام ردمی نوت 5 را برای بازار‌های جهانی عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق آخرین شایعات منتشر شده از این گوشی، شرکت شیائومی قرار است تا این گوشی را در دو مدل وارد بازار کند و هر دو مدل نیز مجهز به دوربین دوگانه باشند.

البته موضوع به همین قضیه ختم نمی‌شود و طبق اعلام برخی از منابع، مشخصات این گوشی نیز فاش شده است. بر اساس گزارشات این منابع، ردمی نوت 5 از پردازنده اسنپدارگون 636 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. همچنین صفحه نمایشی 5.99 اینچی با نسبت تصویر 18:9 برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

دوربین دوگانه ردمی نوت 5 از یک حسگر 16 در کنار حسگری 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. برای دوربین جلو نیز از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. جالب است بدانید که این دستگاه به صورت پیشفرض از نسخه 9 رابط کاربری شیائومی برخوردار خواهد بود و همچنین ویژگی تشخیص چهره برای این دستگاه وجود خواهد داشت.

شاید جالب باشد که بدانید برخلاف ردمی نوت 4 که از شارژ سریع برخوردار نبود، این گوشی با توجه به حضور باتری 4100 میلی آمپری خود، از تکنولوژی شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

همانطور که اول مطلب گفتیم، احتمالا شیائومی ردمی نوت 5 (Redmi note 5) را در دو مدل ارائه کند، نسخه اول که به شما مشخصات آن را گفتیم و نسخه دیگری با پردازنده‌ی ضعیف‌تر اسنپدراگون 630 در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی.

قیمت شایعه شده برای این دو گوشی به ترتیب برای نسخه اول 285 دلار و برای نسخه دوم 238 دلار در نظر گرفته شده است. از آنجایی که تنها یک ماه دیگر به نمایشگاه MWC مانده است به احتمال زیاد باید شاهد حضور این دو گوشی در کنار پرچمدار شیائومی، می 7 باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

ای کاش شیائومی هم مثل سونی و هوآوی و سامسونگ و ال‌جی مخصوص بازار ایران قیمت گذاری میکرد اونوقت احتمالاً مدل پرمیوم این گوشی زیر یک میلیون بود و این کارو واسه بقیه شرکتها خیلی خیلی سخت میکرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji