حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین موبایل سونی بدون جک 3.5 میلی متری هدفون به زودی عرضه می شود

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | سونی، شایعات

چه دوست داشته باشید و چه اکثر تولیدکننده ها به سونی حذف جک 3.5 میلی متری هدفون پیش می روند. حقیقتا ما این را دوست نداریم اما واقعیت این است که هر وقت موبایلی را با پورت Type-C می بینیم به این فکر فرو می رویم که حضور جک 3.5 میلی متری هدفون چند نسل دیگر می تواند باقی بماند! امروز خبری درباره احتمال عرضه اولین موبایل سونی بدون جک 3.5 میلی متری هدفون شنیده می شود، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اما جدیدترین شایعه درباره جدیدترین پرچمدار سونی احتمال از قرار گرفتن یکی از جدیدترین ترندهای دوست نداشتنی چطور برداشت و استنباط شده است؟ در FCC امریکا دستگاهی ناشناخته تاییدیه گرفته است که از پورت Type C برای انتقال صدا و شارژ شدن بهره می برد. هر چند این به معنی حذف قطعی جک 3.5 میلی متری نیست اما می تواند نشانه ای باشد که بستر چنین اتفاقی فراهم است.

طبق اطلاعات ثبت شده برای آن ابعاد 152.79 میلی متر ارتفاع، عرض 72.42 میلی متر و اندازه نمایشگر 5.7 اینچ خواهد داشت. اگر بخواهیم با اکسپریا ایکس زد پریمیوم مقایسه کنیم باید گفت که ابعاد کمتری نسبت به 156*77 میلی متر آن دارد در حالی که نمایشگرآن 0.2 اینچ هم بزرگتر است … بله، این یعنی حاشیه نمایشگر کم شده است.

اگر چنین اتفاقی بیفتد شاید وضعیت کاربران شبیه زمانی باشد که پورت صدا و شارژ گوشی های سونی اریکسون یکسان بودند اما خوب اینکه حالا این پورت حداقل یونیورسال تر و با کیفیت تر است.

احتمال دارد که شاهد عرضه این دستگاه در کنفرانس سونی MWC 2018 تاریخ 7 اسفند باشیم. نظر شما چیست؟ با این تغییر موافقید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی منتظرم این گوشی سونی رو ببینم . نسبت به نسل قبلش خیلییی تغییر کرده و اونایی که xz1 دارند بهتره از الان به فکر فروش گوشیشون باشند

Saeed Mohammadipouya

بیا برو باو بیا برو

Mortazavi

اتفاقاً xz1 با بدنه باریک و یه تیکه آلمینیوم و الگوریتم جدید دوربین با خروجی خوب و بهترین نمایشگر تاریخ سونی جزو بهترین اسمارتفون هاست بشرطی که عاشق حاشیه‌های زیاد باشی که صاحبای این گوشی قطعاً به حاشیه بیشتر علاقه زیادی دارن!!

Saeed Mohammadipouya

حاشیش ابدا بد نیس خیلی گوشی خوشگلیه لامصب

mTAAHAAm

بدون جک قابلیت برجسته ایه؟

Mortazavi

اینجوری نسبت صفحه به بدنه از ۸۰درصد هم بیشتر میشه و این یعنی سونی فهمیده الان تو جایگاهی نیست که بخاد سیاست های خودشو دیکته کنه.

دوربین هم که دوگانست.

صفحه هم که احتمالا اولد هست

می مونه لرزشگیر اپتیکال که ترند سال ۲۰۱۴ هست و ما هنوز منتظرشیم و در این صورت من برمیگردم به سونی و حتی با پورش هم عوضش نمیکنم?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)