حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین گلکسی اس 9 لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات زیادی درباره پرچمدار 2018 سامسونگ شنیدیم و از جذاب ترین آن ها درباره دوربین گلکسی اس 9 است. اگر بخواهیم آخرین آپدیت اساسی دوربین را در پرچمدارهای سری گلکسی اس سامسونگ یادآوری کنیم می توان به گلکسی اس 7 اشاره کرد، جایی که حسگر تصویر بزرگتر و با فوکوس دوال پیکسل را پشت یک لنز با گشودگی f/1.7 شاهد بودیم. هر چند سامسونگ در دوربین گلکسی نوت 8 از اولین سیستم دوربین دوگانه خود رونمایی کرد اما آن برای خانواده گلکسی نوت محسوب می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره مشخصات دوربین گلکسی اس 9 با هم صحبت کنیم.

مشخصات دوربین گلکسی اس 9

مشخصات دوربین گلکسی اس 9

طبق شایعه نه چندان قابل فهم تصویر بالا که منصوب به اجزای پرچمدار 2018 سامسونگ می باشد، اطلاعاتی درباره دوربین گلکسی اس 9 منتشر شده که تقریبا از قبل می دانستیم. حدودا یک هفته پیش بود که جعبه گلکسی اس 9 لو رفت و دیدیم دوربین تکی با دیافراگم متغیر f/1.5 تا f/2.4 برای آن در نظر گرفته شده است، البته احتمالا! با توجه به استفاده از چنین فناوری ای در گلکسی W2018 این شایعه اصلا دور از ذهن نیست و اگر به تحقق بپیوندند یک برگ برنده بزرگ برای سامسونگ در زمینه دوربین گلکسی اس 9 خواهد بود. شاید توجه کرده باشید که حتی خودتان وقتی یک موبایل را می خواهید تست کنید از اولین کارهایی که می کنید توجه به دوربین است و سامسونگ با توجه به درخشش بیشتر رقبایی چون آیفون X و پیکسل 2 در تست های DxO نیاز به نماینده قابل تری در بازار دارد.

دوربین گلکسی اس 9+ که گفته می شود با دوربین اصلی دوگانه (12+12 مگاپیکسل) عرضه شود نیز با همین دو مقدار برای دیافراگم عرضه می شود. یکی از دوربین ها f/1.5 و دیگری f/2.4 خواهد بود. این دو دوربین همزمان با هم از یک صحنه عکس می گیرند و با ادغام آن ها اطلاعات عمق میدان و فاصله سوژه را تخمین می زنند. این مورد که تا کنون در موبایل های هوشمند نظیر نداشته است سبب می شود کیفیت خروجی بالاتر برود.

از دیگر مشخصات گلکسی اس 9 می توان به نمایشگر 5.77 اینچی دو لبه خمیده سوپرامولد به رزلوشن احتمالی تکراری QHD، چیپست اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810، 4 گیگابایت حافظه رم و اسکنر عنبیه چشم اشاره کرد. گلکسی اس 9+ با اندازه نمایشگر 6.22 اینچی عرضه خواهد شد که حافظه رم آن 6 گیگابایت است.

نظر شما درباره پرچمدارهای 2018 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

دوربینش میترکونه فک کنم

mosayebso

اس۹ یکی از کاملترین گوشی های موجود هست ک واقعا توی هربخشش اگر بگیم بهترین نباشه جزو بهترین ها هست و همه چیز رو باهم داره اما اما پرچمدار اصلی سامی نوت ۹ هست که واقعا خیلی تغییرات نسبت به نسل قبل و همینطور اس۹ داره
سامسونگ میخواد جایگاهش به عنوان عرضه کننده بهترین فبلت بازار رو تثبیت کنه
امسال سال هیجان انگیزیه اما بنظرم ۲۰۱۹ حتی از امسال هم هیجان انگیزتر هست از نظر تکنولوژی
تکنولوژی امسال هم قراره ارتقاهای جدی ببینه
حافظه جدید gddr6 سامی ک روی نسل جدید گرافیک های انویدیا میشینه نسبت ب نسل قبل ارتقا خیلی خیلی زیادی خواهد داشت و من پیشبینی میکنم پرفورمنس جانشین ۱۰۶۰ از ۱۰۸۰ فعلی قدرت بیشتری در کنار مصرف انرژی کمتر داشته باشه

mosayebso

در مورد این دو دوربین ک همزمان باهم عکس میگیرن و ایلاعات عمق میدان از روی اطلاعات هر۲دوربین پردازش میشه میتونه یه حرکت انقلابی توی ضمینه پردازش تصویر موبایل باشه و ترکیبش با هوش مصنوعی اوه….
امسال بنظرم اختلاف تصویر موبایل ها با دوربین های dslr برای کاربران معمولی به حداقل برسه

Yas

کاش دوربین ۱۶ میشد

علی شیخ زاده

چرا ۱۶؟

Peiman

احتمالا برای نوت۹ اینکارو میکنه

Mortazavi

این دیافراگم دوگانه عالیه و نشوندهنده قدرت ایزوسل ولی فاصله دوربین های موبایل و slr حرفه‌ای هنوز خیلی خیلی زیاده و سازنده ها سعی میکنن بعضی قابلیتهای اونارو کپی کنند که البته در حد همون کپیه

راستی ادغام دو دوربین ۱۲مگاپیکسلی و بدست اومدن عمق تصویر از سال ۲۰۱۶ تو پی۹ بوده و چیز جدیدی نیست و الان به ۱۲+۲۰ رسیده ، بنظر من که سامسونگ بهترین کار رو کرد که به این رویکرد روی آورد .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)