حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل تایید کرد: ۶۵ درصد از دستگاه‌های آیفون و آیپد بر روی iOS 11 هستند؛ کمتر از ۳۰ درصد iOS 10

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

گوگل هر ماه گزارش درصدی از نسخه‌های مختلف اندروید را منتشر می‌کند اما اپل به این صورت نیست و به صورت بازه‌ای آمار خودش را عمومی خواهد کرد. امروز این شرکت آمار نسخه های مختلف از سیستم‌عامل خودش را منتشر کرده که برای توسعه دهندگان بسیار اهمیت خواهد داشت. در ادامه همراه باشید.

همانطوری که می‌دانید پیوستگی و نظم در دنیای  iOS به مراتب بیشتر از اندروید خواهد بود و به دلیل نبود دستگاه‌های متنوع و یا شرکت‌های ثالت در تولید اسمارت فون ، شرکت اصلی می‌تواند با ارائه یک آپدیت نرم افزاری منظم تمامی کاربران خود را هدف قرار دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده ۶۵ درصد از کاربران آیفون و آیپد به سراغ  iOS 11 رفته‌اند در صورتی که هنوز نزدیک به ۲۸ درصد ترجیح داده‌اند بر روی iOS 10 بماند. ۷ درصد باقی‌مانده نیز بر روی نسخه‌های قدیمی تر زندگی می‌کنند!

این آمار تا روز ۱۸ ژانویه را نشان می‌دهد و به خوبی می‌تواند این مورد را ثابت کند که اپل کاربران خودش را به خوبی به نسخه بعدی آپگرید کرده است. البته این درصد قابل توجه از نسخه ۱۰ به نظر می‌رسد به دلیل وجود مشکلاتی بر روی iOS 11 هنوز مهاجرت نکرده‌اند و یا دستگاه‌ آن‌ها عملکرد بهتری را بر روی 10 خواهد داشت.

نکته قابل ذکر این است که در همین بازه زمانی در سال گذشته اپل توانسته بود ۷۶ درصد از کاربران خود را به سمت  iOS 11  هدایت کند یعنی از نظر درصد توزیع نسخه‌ جدید، سال گذشته عملکرد بهتری را شاهد بودیم.

نظر شما چیست؟ آیا شما در دسته آپدیت شده ها هستید یا خیر؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

iOS امسال خیلی باگ داشت و کلی خبرهای بد در موردش منتشر شد . امیدوارم سال بعد درس عبرت بگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....