حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الکاتل به صورت رسمی از 4 گوشی آی‌دل 5اس، آی‌دل 5، ای 7 و ای 7 ایکس ال رونمایی کرد

الکاتل به صورت رسمی طی مراسمی که امروز داشت به رونمایی از 4 گوشی آی‌دل 5اس، آی‌دل 5، ای 7 و ای 7 ایکس ال پرداخت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بدون هیچ مقدمه‌ای باید برویم سر اصل مطلب و مشخصات این 4 گوشی را بگوییم.

اول از همه باید با الکاتل آی‌دل 5 اس شروع کنیم.

ظاهرا آی‌دل 5 اس دارای دو نسخه با دو پردازنده متفاوت می‌باشد. یکی از این نسخه‌ها دارای پردازنده اسنپدراگون 625 و دیگری دارای پردازنده مدیاتک هیلو پی 20 می‌باشد. همچنین به غیر از پردازنده باید به حافظه رم 3 گیگابایتی نیز اشاره کرد.

آلکاتل برای این دستگاه از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی IPS LCD با رزولیشن 1080P استفاده کرده است که با توجه به ظرفیت باتری 2850 میلی آمپر ساعتی ممکن است مشکلی در استفاده یک روزه برای شما به وجود بیاورد.

همچنین دوربین‌های این دستگاه را یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم اف 2.0 برای دوربین اصلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی تشکیل داده است.

رنگ بندی این دستگاه تنها به یک رنگ آن هم “Dark Gray” محدود شده است و قیمت اعلام شده برای این دستگاه، 399.99 یورو گفته شده است.

ظاهرا تفاوت خاصی بین دستگاه آی‌دل 5اس و نسخه 5 این گوشی وجود ندارد. تنها تفاوت را می‌توان به تغییر در دوربین و پردازنده دید که از دوربین اصلی 12 به 13 و دوربین سلفی 8 به 5 تغییر کرده است. همچنین پردازنده در این دستگاه تنها هیلو پی 20 می‌باشد.

قیمت این دستگاه 239.99 یورو اعلام شده و در رنگ “Metal Sliver”و”Metal Black” موجود می‌باشد.

آلکاتل ای7 ایکس ال

آلکاتل برای این دستگاه از صفحه نمایش IPS LCD با ابعاد 6.0 اینچ و رزولیشن فول اچ‌دی استفاده کرده است. اما در این گوشی با توجه به ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نباید نگران کمبود در استفاده یک روزه شوید.

پردازنده این دستگاه یک پردازنده 8 هسته‌ای ساخت دست مدیاتک می‌باشد که با اسم MT6750S شناخته می‌شود. همچنین 3 گیگابایت رم این پردازنده را یاری می‌کند.

الکاتل ای 7 ایکس ال برای دوربین اصلی خود از دو سنسور 12 و 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که سنسور 2 مگاپیکسلی وظیفه انجام حالت پرتره را دارد.

متاسفانه اطلاعات دقیقی از دوربین سلفی  این دستگاه اعلام نشده است اما قیمت این دستگاه 279.99 یورو گفته شده است. همچنین این گوشی در دو رنگ طلایی و مشکی از ماه نوابر آماده عرضه می‌باشد.

الکاتل ای 7 نیز همانند نسخه ایکس ال آن از مشخصاتی یکسان برخوردار است اما دارای تفاوت‌های مهمی می‌باشد.

دوربین دوگانه در این دستگاه حذف شده و جای خود را به یک سنسور 16 مگاپیکسلی داده‌اند. همچنین صفحه نمایش این دستگاه کوچکتر از نسخه ایکس ال می‌باشد و ابعادی 5.5 اینچی با رزولیشن فول اچ‌دی دارد.

این گوشی نیز برخلاف نسخه ایکس ال، هم اکنون با قیمت 229.99 یورو قابل عرضه است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اینا هم ویندوز روش نصب هست یا اندروید کرده

Mortazavi

چقدر گرون هستند.
ببخشید قیمت 400 یورویی 5اس دلیل خاصی داره ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji