حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنفرانس نوکیا MWC 2018 روز 5 اسفند و با یک رونمایی شگفت انگیز همراه خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | 12 دیدگاه | نوکیا

هر چه به نمایشگاه MWC 2018 نزدیک تر می شویم اعلامیه های رسمی نیز منتشر می شوند! پس از تاییدیه کنفرانس سامسونگ MWC 2018 و کنفرانس سونی MWC 2018 برای تاریخ 7 اسفند، حالا نوکیا تاریخ و ساعت کنفرانس MWC 2018 خود را مشخص کرده است و مدیر اجرایی HMD در توییتی عنوان کرده که منتظر یک رونمایی شگفت انگیز باشید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این خبر بیشتر بخوانیم.

کنفرانس نوکیا MWC 2018

کنفرانس نوکیا MWC 2018

نوکیا به صورت رسمی در آغاز دومین سال فعالیتش تحت مالکیت برند فنلاندی HMD است و می توان گفت که تلاش های امسال آن می تواند بهتر از چیزی باشد که سال گذشته دیدیم. آنطور که مشخص است نوکیا برنامه ریزی ویژه ای برای سال 2018 دارد و آن را می توان از توصیفات Juho Sarvikas، مدیر اجرایی آن ها و البته متن دعوتنامه ارسال شده متوجه شد.

توییت مدیر اجرایی اچ ام دی را در تصویر بالا می بینید و در دعوتنامه ارسالی عنوان شده است که “فصل بعدی” داستان نوکیا آغاز خواهد شد. البته ما به این توصیفات شاعرانه عادت داریم و همه شرکت ها خود را چنین معرفی می کنند، در حقیقت اگر غیر از آن باشد باید تعجب کرد.

یک ماه پیش بود که مشخصات نوکیا 9 کاملا لو رفت و ما انتظار داریم که حداقل شاهد رونمایی از این دستگاه باشیم. همچنین درباره نوکیا 6 2018 و نوکیا 8 2018 که نام های نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس خواهند بود نیز شنیدیم. با معرفی نوکیا 6 نسل دوم می توان انتظار داشت که دستگاهی با نام نوکیا 8 2018 نیز در کنفرانس نوکیا MWC 2018 رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ چه انتظاراتی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

از آن نترس که های و هو دارد(نوکیا،هواوی و….)
از آن بترس که سر به تو دارد(سونی):-)

Pouya

سونی سال هاس سرش توعه ولی باعث هیچ ترسی نشده من ک مشکلی با شرکتی ندارم قبلانم گفتم ایشالا سه تا شرکتی ک وضع خوبی ندارن ب اوضاع خوبی برسن (سونی – اچ تی سی – الجی) ایشالا با دست پر میاد:)

Phinker

الجی دیگه چرا الجی که اوضاعش خوبه به نظرم باید سامسونگم به لیستی اضافه می کردی مثل این که رو به راه نیستیا تازه اچ تی سیم تازه یه بخشی از سهامشو به کوگل داده و داره وضعش بهتر می شه

Pouya

الجی میدونی چقدر ضرر کرد سال 2017 بخش موبایلش ؟ اچ تی سیم داری میگی داره خوب میشه خودت سامسونگ :/؟ من از نظر خوب بودن گوشی نگفتما اون یه بحث دیگس

Pouya

الجی حدود 375.3 میلیارد دلار ضرر کرده در سه ماهه دوم 2016 هم 425 میلیون دلار ضرر کرد الجی چرا؟

Phinker

اولا طبق تحقیقات که تو 2017 300 میلبون دلار ضرر کرده اونم به خاطر مسئله انحصاری کردن اسنپ 835 توسط سامسنگ و فروش کم الجی جی 6 بوده حالا 384 میلیارد دلارو از کجا آوردی؟

Pouya

من کجا گفتم 384:/ بعدشم مگه من دنبال علتش بودم اصلا چ ربطی داره میگم وضع شرکتش خوب نیس حالا به هر دلیلی داره ضرر میکنه ایشالا اوضاش خوبه شه بد میگم ?؟

Mortazavi

خوشمان آمد

Peiman

نمیدونم کدوم یکی از دوستان گفت که امسال سال خیلی هیجان انگیزی اما درست میگفت
سونی که خیلی ساکته و شایعات میگن داره دستگاه خوبی رو اماده میکنه
اس 9 هم مثل اینکه قراره دستگاه بی نقصی باشه!
اچ تی سی هم مثل اینکه قراره نمایشگر 4k بزاره با نمایشگر کم حاشیه
الجی هم که قراره برای جی 7 یه بازنگری کلی انجام بده
هواوی هم دوربین سه گانه!
اینم از نوکیا
مثل اینکه قراره سال جذابی رو بگذرونیم

mTAAHAAm

اگه اطلاعات بیش از حد از گوشی هایی که قراره معرفی بشن درز نکنه امسال MWC خیلی جذاب می شه.

Mortazavi

امیدوارم امسال برعکس پارسال حرفی واسه گفتن داشته باشن

mohammad70

سلام
به نظرم نوکیا سال قبل هم موفق بود گوشی الان من نوکیا ۵ هست واقعا هیچ وقت پشیمون نشدم از خریدش چون تو قیمت ۷۰۰ واقعا منو راضی کرده نمیدونم شرکت های دیگه چی دست مشتری دادن مگه هیچ وقت درباره گوشی که دستت نگرفتی نظر نده بعضی ها نظرات رو میخونن تصمیم میگیرن برای خرید من صفحه نمایش گوشیم بدی نداره یا باطری باز هم تحقیق کنید گوشی های خوب بخرید من که راضی هستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)