حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با قدرت‌نمایی آیفون X ، سهم بازار سه ماهه چهارم اپل در بازار آمریکا ۱۷ درصد افزایش داشت

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، اخبار

اگر قبل از معرفی آیفون ۱۰ به شما میگفتیم که این اسمارت فون هزار دلاری را خریداری کنید با تعجب می‌پرسیدیدن مگر چه چیزی دارد که این میزان قیمت گذاری شده است اما زمانی که اپل آیفون ۱۰ را معرفی کرد با قیمت هزار دلار دیگر کسی نخواهد پرسید چه چیزی دارد چرا که اپل آن را معرفی کرده است. این قدرت یک برند و میزان اعتماد کسب شده در بازار را نشان خواهد داد. کم کم آمار‌های فروش از آیفون‌های جدید منتشر می‌شود و ما مشتاق هستیم تا کارنامه اپل را مرور کنیم. در ادامه همراه باشید.

اطلاعات منتشر شده در سه ماهه چهارم سال 2017 نشان می‌دهد که سهم آیفون از بازار اسمارت فون های آمریکا از 29 درصد به 39 درصد افزایش یافته است. از طرف دیگر سهم موبایل های اپل در سه ماهه پایانی سال 2017 نسبت به مدت مشابه سال 2016، 5 درصد رشد داشته است.

بد نیست اشاره کنیم که در پایان سه ماهه سوم سال گذشته سهم اپل از بازار آمریکا 5 درصد بیش تر از سهم سامسونگ بوده است. در رتبه سوم نیز شرکت الجی قرار دارد که 13 درصد از این بازار را به خود اختصاص داده و تا رسیدن به رتبه دوم 19 درصد فاصله دارد! حدودا ۱۵ درصد دیگر بازار مربوط به دیگر برندها می‌باشد که در حال چنگ و دندان برای بدست آوردن سهمی بیشتر از بازار هستند.

در آبان ماه آیفون‌های ۲۰۱۷ اپلدر صدر جدول پرفروش ترین موبایل های قرار داشته اند. از سوی دیگر در هفته منتهی به کریسمس که شرکت ها حساب ویژه ای روی آن باز می کنند ، اپل حاکم مطلق بازار بوده است! باز هم تاکید می‌کنم که قدرت یک برند در بازاریابی را تماشا کنید.

عملکرد فوق العاده این کمپانی در ماه های گذشته بیشتر مدیون آیفون 10 است که بنابر گزارش‌های موجود نرخ مهاجرت کاربران از اندروید به iOS را نیز افزایش داده است. خیلی جالب است که اپل علاوه بر آمریکا در چین هم عملکرد مناسبی داشته است. در سال میلادی گذشته آیفون 7 پلاس دومین موبایل پرفروش در چین بوده و درصد قابل توجهی از کاربران قدیمی آیفون در این کشور تمایل زیادی به خرید آیفون ۱۰ نشان داده‌اند.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

اونایی که از اندروید مهاجرت کردن طرفدارای شرکتی مثل سامسونگ نبودن ۱۰۰%….چون انقدر کارش خوب هست که‌ مجبور نباشن کوچ کنن به ای او اس

ahmad

بنظرم موفقیت اپل با به میدان اومدن رقبای جدید زیاد دوام نخواهد آورد

Peiman

چیزی که توجه منم جلب کرد محبوبیت الجی تو امریکاس . فکر نمی‌کردم اینقدر طرفدار داره اونجا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....