حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس جدید‌ترین شایعه، سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در دوشنبه، ۷ اسفندماه رونمایی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شاید صحبت از شایعه در مورد تاریخ رونمایی و عرضه دستگاه‌های پرچمدار کمی عجیب به نظر برسد اما اگر واقعیت را بخواهید، بله جز افزایش بازار گرمی و افزایش اشتیاق در کاربران سودی دیگر نخواهد داشت. همانطوری که می‌دانید و تاکنون به طرق مختلف نیز بیان شده است در MWC 2018 سامسونگ از گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس پرده برداری خواهد کرد. اما رونمایی‌های اصلی تقریبا قبل از شروع نمایشگاه خواهد بود. در ادامه همراه باشید.

لو دهنده معروف یعنی آقای Evan Blass در اکانت خودش تاریخ‌های مهم سامسونگ را به این صورت شرح داده است. در ۲۶ فوریه یعنی دوشنبه، ۷ اسفندماه مدیرعامل سامسونگ به بالای صحنه خواهد رفت و از گلکسی اس ۹ در کنار گلکسی اس ۹ پلاس رونمایی می‌کند. در اول مارس یعنی چند روز بعد از مراسم پیش فروش شروع خواهد شد و از نیمه مارس به دست مصرف کننده می‌رسد.

با این حساب اگر شما فرصت داشته باشید و به نمایشگاه MWC بروید حتما در سالن سامسونگ می‌توانید از نزدیک با محصولات و خود گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس ملاقاتی داشته باشید. فاصله رونمایی تا عرضه دستگاه بسیار جالب و حائز اهمیت است. کاملا نشان می‌دهد که امسال نیز سامسونگ برای یک شروع طوفانی خود را آماده کرده است.

البنه نکته جالبی را برای شما شفاف سازی کنیم. زمانی که سامسونگ به روی صحنه برود، گلکسی اس ۸ این دستگاه فوق العاده هنوز یک ساله نشده است. اگر به یاد داشته باشید عرضه گلکسی اس ۸ مربوط به ۲۱ آوریل بود یعنی کمتر از یک سال سامسونگ پرچمدار دیگری را در سری اس رونمایی می‌کند البته دلیل این اتفاق مشکلات فنی این شرکت در فراههم کردن باتری‌های جدید بعد از تجربه تلخ نوت ۷ بود.

انتظار شما از گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

منتظرتم پادشاه

Pouya

بی صبرانه منتظرم چون میخوام بخرمش فقط کاش قیمتش منطقی باشه ک با رجیستری بعیده

Peiman

خیلی خوشحالم که دیگه مثل اس ۸ مجبور نیستم یه ماه دیرتر از همیشه منتظر بمونم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....