حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر بد قول شد؛ آنر ۸ اندروید ۸ (Android 8.0 Oreo) را دریافت نخواهد کرد!

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | Android، اخبار، هواوی

در ماه گذشته، George Zao مدیر عامل آنر در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قصد دارد اندروید ۸ را برای آنر ۸ و آنر ۸ پرو در آینده‌ای نزدیک عرضه کند. این خبر بسیار خوبی برای دارندگان دستگاه بود چرا که می‌توانستند دستگاهی کاملا مناسب را با جدید ترین نسخه اندروید داشته باشد اما متاسفانه به نظر می‌رسد این رویا به حقیقت تبدیل نخواهد شد. در ادامه همراه باشید.

Honor India در بیانیه‌ای امروز اعلام کرد که محدودیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری بر روی آنر ۸ این اجازه را به ما نمی‌دهد که اندروید ۸ اوریو را برای این دستگاه به صورت کامل عرضه کنیم.

ضمن اعلام عذرخواهی از این بابت در ادامه اعلام کرد که ما قصد داریم بهترین تجربه از دستگاه را برای کاربر رقم بزنید و اندروید ۸ با توجه به نیاز‌های سخت افزاری لازم این تجربه را از کاربر سلب می‌کرد به همین دلیل تصمیم به عدم عرضه این آپدیت گرفتیم.

خیلی سخت است که دلیل این عدم هماهنگی را متوجه شویم زیرا حتی نوکیا ۲ نیز اندروید ۸ را به طریقی دریافت خواهد کرد ولی به نظر من این عدم عرضه نشان دهنده این است که هواوی در دستگاه‌های آنر ۸ قصد مانور بیشتری ندارد و می‌خواهد فوکوس نرم افزاری بر روی دستگاه‌های دیگری باشد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

واقعا با چه هدفی گوشی چینی میخرید؟:-$

Hrkhk

یکی از بدترین خریدهای عمرم خرید یه گوشی چینی بود…

ahmad

منم مثل شما فکر میکردم ولی یه پیشنهاد دارم براتون. یه بار xiaomi redmi note 4x باقیمت حدود 800 بگیر استفاده کن نظرت عوض میشه

سینا عطایی

بله شیائومی حسابش سواس

علی شیخ زاده

تا قبل از اینکه هواوی بگیرم سونی داشتم و فک میکردم فقط سونی خوبه بقیه بدرد نمیخورن اما خیلی سریع نظرم عوض شد

zanyar

چه ربطی داره به چینی بودن ؟ گوشی من وانپلاس ۳ اولین گوشی بعد از پیکسل بود که ۸ رو گرفت الان بیشتر از دو ماهه ورژن استیبلشو دارم.

Peiman

جالبه . Honor 8 lite که سخت افزار ضعیف تری داره بروزرسانی میشه ولی این نه ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....