حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به اکسپریا ایکس ای 2 اولترا و اکسپریا ال 2

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | تماشا کنید، سونی

سونی موبایل 3 دستگاه جدید را در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد و استقبال مخاطبین از آن خوب بوده است. این 3 دستگاه که از رده پایین تا میانه لوکس را پوشش خواهند داد و از نظر دوربین سلفی پیشرفت های خوبی در اکسپریا ایکس ای 2 و مدل اولترا آن شاهد هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی نزدیک داشته باشیم به این 3 دستگاه و خارج از رندرهای گرافیکی عملکرد را شاهد باشیم.

هر 3 این دستگاه ها از نمایشگری با حاشیه کمتر در لبه بالا و پایین استفاده می کنند، متمرکز بر دوربین سلفی هستند و طراحی جدیدتر سونی را ارایه می کنند. هر دو دستگاه اکسپریا ایکس ای 2 اولترا و اکسپریا ایکس ای 2 از چیپست اسنپدراگون به جای مدیاتک بهره برده اند. اسنپدراگون 630 چیپست خیلی خوبی است که وجود آن در یک دستگاه میان رده می تواند قوت فلب کاربران آن باشد.

دوربین دوگانه سلفی اکسپریا ایکس ای 2 اولترا با زاویه دید باز و البته یک دوربین با OIS و فوکوس خودکار مجهز است که می تواند عکس های سلفی خوبی برای شما ثبت کند. بیشتر مانور سونی نیز در این ویدیو روی بخش دوربین بود. فیلم برداری 4K از دیگر قابلیت های ویژه این دو دستگاه است.

نظر شما درباره اکسپریا ایکس ای 2 اولترا، اکسپریا ایکس ای 2 و اکسپریا ال 2 چیست؟ فکر می کنید دستگاه های خوبی برای این رده قیمتی باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

شاید باور نکنید ولی از xa2 خوشم اومده?

Peiman

اتفاقا از اون تپلیش خوشم اومده . صفحه گوشی انحنای زیادی داره و امیدوارم پرچمدارش هم همچین انحنایی داشته باشه

Mortazavi

دقیقاً کل تحلیل این گوشی رو تو همین یه جمله گفتید???????

Saeed Mohammadipouya

عالین

Quality

توی طراحی من خودم اصلا از XA1 راضی نبودم! چون حتی از گوشی هایی مثل نوت 8 و… هم دراز تره! (شاید باورتون نشه ولی همینطوره)
علتش هم بی حاشیه بدون چپ و راست صفحه است و حاشیه خیلی زیاد بالا و پایین صفحه!
طراحی دستگاه هم بیش از حد ساده و خام بنظر میومد

اما XA2 واقعا خیییلی بهتر شده! حاشیه های بالا و پایین صفحه از نصف هم کمتر شده!!طراحیش از اون خامی درومده و مثلا یک فلز تراش خورده زیبا در فریم گوشی استفاده شده
الان نقطه قوت این دستگاه رو طراحیش میدونم برخلاف مدل پارسال که ضعف اصلیش بود!
از طراحی XA1 Ultra اما خیلی راضی بودم و الان بهتر هم شده و واقعا XA2 Ultra گوشی بی نقص و خوبیه و ضعف مسخره ای مثل نداشتن سنسور اثر انگشت نداره! سلفیش هم که بعیده رقیبی براش پیدا بشه!!

Mortazavi

آقا خداییش گوشی های همه چیز تمومین

اسنپ۶۳۰ اونم با بهینه سازی های سونی احتمالاً سرعتی تقریبا در حد اسنپ۸۳۵ تو سایر گوشیا داره نمیدونم چجوری اینقدر گوشیاش سریع و روون ولی هست نمونه هاشمx که با ۶۵۰ سرعتش با htc10 و جی۵ یکی بود یا xa که با p10 از شیائومی ردمی نوت۴ با x20 سریعتره

دوربین هم سنسورش یکم تکراریه ولی بنظرم بازم خیلی برای این رنج عالیه

طراحیشم بنظر من هیچ کم و کسری نداره و هم کم حاشیست هم خوشگله

فقط باید با این موضوع کنار بیایید که ۱۵۰۰ میدید و گوشی پلاستیکی دستتونه که البته مثل جی۳ پلاستیکش شکل فلزه

mTAAHAAm

بازهم حاشیه های همیشگی.
چرا؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)