حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو (Vivo) اولین موبایل با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را رونمایی می کند

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | CES، برندهای مطرح فناوری

چندی پیش در ترنجی خواندیم که ویوو (Vivo) سازنده اولین موبایل با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود، حالا این موضوع به صورت رسمی توسط ویوو تایید شده و در نمایشگاه CES 2018 که در جریان است، معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر

فناوری حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر که توسط Synaptic رسما معرفی و اعلام شد که توسط یکی از بزرگترین مشتری های این برند استفاده خواهد شد حالا به صورت رسمی مشخص شده که در موبایل هنوز رسما معرفی نشده ویوو استفاده خواهد شد.

طبق توئیتی که ویوو هند منتشر کرده است، در نمایشگاه CES 2018 موبایلی با استفاده از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر رونمایی خواهد شد. تایید شده است که این حسگر اثرانگشت بین نمایشگر OLED و مادربرد قرار خواهد گرفت. در اینجا آلومینیوم انگشت را تصویر می کند و نور ساطع می شود و فرآیند شناسایی تکمیل می شود.

به گفته Alex Feng معاون ارشد ویوو این راه توانسته چالش های صنعتی را برای ارایه روشی قانع کننده جهت اهراز هویت را برطرف کند. این موبایل در حال حاضر آماده تولید انبوه است و تا اوایل امسال به بازار عرضه خواهد شد.

از نظر امنیتی می توان گفت در رده دستگاه هایی چون vivo X20 یا گلکسی اس 8 است، شرکت Synaptic در اعلانیه قبلی خود این موضوع را تایید کرده بود. هنوز مدل رسمی این دستگاه و مشخصاتش رونمایی نشده اما خبر از استفاده ویوو ارایه گشته است.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید این راه خوبی برای اهراز هویت کاربران باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

باید دید دقت و سرعت کافی داره یا نه

Mortazavi

سینا خان مگه mi5s plus اولین گوشی با حسگر زیر نمایشگر نبود؟

یادمه سنسور با فناوری اولترا سونیک شرکت کوالکام رو استفاده کرده بود

JAVAD

کاش ویدئوش رو هم میزاشتید ، ویدئوی جالبی داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)