حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه رم گلکسی اس 9 فقط 4 گیگابایت خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات زیادی هر روز درباره پرچمدارهایی که دو ماه دیگر رسما معرفی می شوند منتشر می شود اما نمی توان به همه آن ها اعتماد کرد. هر چند همه این افشاکننده ها مدعی اند که اطلاعات آن ها از منبعی موثق بدست آمده است ولی یاد گرفته ایم که به هر شایعه ای نمی توان اعتماد کرد. امروز شایعه جالبی درباره حافظه رم گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ منتشر شده که اطلاعاتی درباره حافظه داخلی آن ها نیز همراه آن وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حافظه رم و حافظه داخلی در پرچمدارهای سامسونگ تقریبا هر دو نسل ارتقا پیدا می کند، البته این یک قاعده کلی نیست و برخی سال ها به صورت متوالی شاهد افزایش حافظه رم بوده ایم. هر چند ما در ترنجی معتقدیم افزایش حافظه رم در موبایل های اندرویدی همچون افزایش رزلوشن نمایشگر بالاخره جایی بسیار کند و حتی متوقف می شود اما اینکه باور کنیم سامسونگ سه نسل از خانواده گلکسی اس خود با یک مقدار حافظه رم عرضه کند کمی سخت است. این تصور وقتی سخت تر است که در شایعه امروز عنوان می شود حافظه رم گلکسی اس 9 فقط 4 گیگابایت خواهد بود!

هر چند می توان انتظار داشت که سامسونگ با افزایش حافظه رم در گلکسی اس 9+ کاربر را به خرید مدل گرانتر تشویق کند و در این شایعه نیز همینطور آمده است. حافظه رم گلکسی اس 9+ احتمالا 6 گیگابایت خواهد بود و با انتخاب های حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود. هر چند عرضه گسترده مدل های حجم بالای موبایل های سامسونگ را بسیار کم دیده ایم اما به هر حال وجود نسخه 256 گیگابایت برای آن موضوع دوست داشتنی است.

حافظه رم گلکسی اس 9+ احتمالا 6 گیگابایت خواهد بود

حافظه داخلی گلکسی اس 9 تنها در دو نسخه 64 و 128 گیگابایت موجود خواهد بود که هر دو مدل فقط 4 گیگابایت حافظه رم دارند. هر چند در حال حاضر گلکسی اس 7 و گلکسی اس 8 با همین حافظه رم عملکرد بسیار خوبی دارند اما نمی توان کتمان کرد که عملکرد گلکسی نوت 8 با 6 گیگابایت حافظه رم قطعا بهتر است.

به صورت کلی می توان گفت سیاست سال 2018 سامسونگ به شکلی است که کاربر را به سمت خرید مدل گرانتر هدایت می کند چرا که گلکسی اس 9+ علاوه بر دوربین دوتایی، نمایشگر و باتری کمی بزرگتر، حافظه رم بیشتری هم دارد! نظر شما چیست؟ نظر شما درباره این سیاست خصمانه که اولین بار اپل با مدل پلاس پرچمدارهای خود ارایه کرد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

حالمون گرفته شد :/ تو فکر خرید اس 9 بودیما حالا رم 4 کمه یا راضی کنندس؟یعنی تفاوتش با مدل 6 به راحتی حس میشه یا یه چیزیه مثل اسپید تست ک تا گوشی رو نزاری کنار هم نمیفهمی کدوم سریعتره (یعنی ب تنهایی اگه از هر کدوم استفاده کنی فهمیدن اینکه کدوم سریع تره سخته یا شایدم اصلا نشه چون تفاوت سرعت بین گوشیا دیگه خیلی کم شده) البته اینا شایعس و قطعی نیس خیلی نمیشه اعتماد کرد و منم فک کنم اگه قرار باشه اس 9 پلاس هم دو گیگ رمش بیشتر باشه هم دو دوربینه اختلاف قیمتشون زیاد میشه

mosayebso

تا رسما معرفی نشه و بررسی نشه نمیشه قطعا نظر داد
هرچند مطمئنا رم ۶گیگابایت گوشی رو به اصطلاح future proof میکنه اما بنظرم باز هم بزرگترین دلیل انتخاب مدل بزرگتر میتونه صفحه بزرگترش باشه که قطعا برای تماشای ویدئو و مطالعه و وب گردی عملکرد بهتری داره

Pouya

من جزو اون افرادیم که با گوشی بد دست مشکل دارم 🙂 فقط راجب اون future proof یه توضیحی اگه میشه بده تا حالا نشنیده بودم یعنی چی?

Peiman

امروز یه عکس از طراحی نسخه پلاس لو رفت . تو اون عکس چندان جالب نبود چون حاشیه پایین کمتر از قسمت بالایی بود و چون کاملا حاشیه قسمت پایین حذف نشده بود جلوه خوبی نداشت . به نظرم یا قسمت پایینی کلا باید حذف بشه یا تقارن رو رعایت کنه

REZA

اگه اشتباه نکنم قرار بود توی اس۹ یه سری جدید از رم رو استفاده کنه.دقیق یادم نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)