حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو رسمی معرفی اکسپریا ایکس ای 2 اولترا و اکسپریا ایکس ای 2

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، سونی

اکسپریا ایکس ای 2 اولترا و اکسپریا ایکس ای 2 بالاخره رسما معرفی شدند و آن را با هم در ترنجی دیدیم. سونی برای معرفی این دو دستگاه دو ویدیو منتشر کرده که در ادامه با هم خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

اکسپریا ایکس ای 2 و اکسپریا ایکس ای 2 اولترا هر دو میان رده های نسبتا لوکس سونی به شمار می روند که در به صورت مستقیم می توانند رقیب سری گلکسی A یا گلکسی J Pro قرار بگیرند. کم شدن حاشیه در تجربه کاربری مسلما تاثیر ویژه ای داشته است اما اگر انتخاب عریض شدن حاشیه نمایشگر نیز صورت می گرفت خروجی بهتری را شاهد می بودیم.

استفاده از دوربین دوگانه سلفی نیز برای اولین بار در مدل اولترا قرار گفته و می تواند تجربه عکاسی سلفی خوبی را عرضه کند. موضوعی که درباره این دو دستگاه وجود دارد استفاده از چیپست اسنپدراگون 630 به جای چیپست های مدیاتک که برای این سری مرسوم بوده است، می باشد.

ضخامت و وزن بیش از حد کمی غیر طبیعی است. اکسپریا ایکس ای 2 اولترا با وزن 221 گرمی و ضخامت 9.5 میلی متری واقعا مشخصات یک موبایل در سال 2018 نیستند! سونی اکسپریا زد اولترا را سال 2013 با ضخامت 6.5 میلی متر، نمایشگر 6.4 اینچ و وزن 212 گرم عرضه کرد که باتری 3050 میلی آمپری نیز داشت.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

ضخامت و وزن!!!!!!!!!
با همچین ضخامتی باز هم دوربین گوشی برامدس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)