حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ال 2 (Xperia L2) رسما معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سونی

اکسپریا ال 2 (Xperia L2) پایین رده سال 2018 سونی خواهد که با طراحی جدید سونی و نمایشگری با حاشیه کمتر ارایه خواهد شد. این دستگاه که کمی با شایعاتش متفاوت تر است با امکاناتی کمتر نسبت اکسپریا ایکس ای 2 اولترا و اکسپریا ایکس ای 2 عرضع می شود که قیمت مناسب تری داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با اکسپریا ال 2 (Xperia L2) بیشتر آشنا شویم.

اکسپریا ال 2 (Xperia L2)

اکسپریا ال 2 (Xperia L2)

بدنه پلاستیکی و دوربین وسط قاب پشتی اینجا هم وجود دارد اما خوشبختانه دوربین برجسته نیست. حسگر اثرانگشت همین جا زیر دوربین قرار گرفته که برای یک دستگاه پایین رده می تواند مناسب باشد، البته این پایین رده که می گوییم کاملا به رده قیمتی اکسپریا ال 2 (Xperia L2) بستگی دارد.

اکسپریا ال 2

اکسپریا ال 2

متاسفانه شایعه اسنپدراگون 630 و دوربین دوگانه سلفی برای اکسپریا ال 2 محقق نشد و در عوض یک چیپست مدیاتک MT6737T در قلبش خواهد تپید. حافظه داخلی و حافظه رم 32 و 3 گیگابایت خواهد بود که مناسب است. نمایشگر 5.5 اینچی به رزلوشن HD و پنل IPS برای نمایش محتوا ارایه خواهد شد. نسبت نمایشگر به بدنه بالای 70٪ نیز در این رده قیمتی می تواند جذاب باشد.

اکسپریا ال 2

اکسپریا ال 2

دوربین اصلی 13 و 8 مگاپیکسلی برای ثبت خاطرات شما حضور دارند که انتظار ویژه ای آن ها وجود ندارد. سیستم عامل نیز اندروید 7.1.1 که در مقابل اکسپریا ایکس ای 2 و اکسپریا ایکس ای 2 اولترا که با اندروید 8 عرضه می شوند یک کاستی دیگر است.

در نهایت ضخامت 9.8 میلی متری سوال برانگیزترین بخش طراحی است که حتی با باتری 3300 میلی آمپری نیز توجیه نمی شود. نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

قبلا انتقاد هامو به این گوشی کردم . فقط یه سوال اطلاعی از قیمت این گوشی ندارید؟؟؟

Mortazavi

سیستم عامل نیز اندروید 7.1.1 که در مقابل اکسپریا ایکس ال 2 و اکسپریا ایکس ال 2 اولترا که با اندروید 8 عرضه می شوند یک کاستی دیگر است.

لطفاً اصلاح کنید ایکس ای۲ نه ایکس ال۲

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)