حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ سونی اکسپریا ال 2 (Xperia L2)

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، تماشا کنید، سونی

سونی اکسپریا ال 2 (Xperia L2) را 2 هفته قبل به صورت رسمی معرفی کرد. این دستگاه که پایین رده ترین اکسپریای تولید شده توسط سونی برای سال 2018 است و جایگزین دستگاهی در همین رده از سال گذشته به شمار می رود. در ادامه آنباکسینگ سونی اکسپریا ال 2 (Xperia L2) را خواهیم دید که مقایسه کوچکی با اکسپریا ال 1 (Xperia L1) و اکسپریا ایکس زد پریمیوم (!) نیز صورت خواهد پذیرفت، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این ویدیو را ببینیم.

سونی اکسپریا ال 2 (Xperia L2) با بسته بندی شبیه به سال پیش عرضه شده است. درون جعبه فقط یک شارژر و کابل USB Type C وجود دارد و این یعنی برای خرید هندزفری باید هزینه اضافی متحمل شوید. قیمت اکسپریا ال 2 در ویدیو آنباکسینگ آن حدود 250 دلار عنوان می شود که فکر می کنیم بد نبود سونی یک هندزفری برای دستگاه در نظر می گرفت اما این موضوع خیلی تاثیرگذاری در انتخاب نهایی نیست. متاسفانه درباره خروجی سر شارژر صحبتی نشد.

آنباکسینگ اکسپریا ال 2 (Xperia L2)

آنباکسینگ اکسپریا ال 2 (Xperia L2)

از نظر طراحی در مقایسه با اکسپریا ال 1 (Xperia L1) نیز برتری هایی از جمله حسگر اثرانگشت و طراحی جدیدتر Loop Design سونی را شاهد هستیم. مقایسه کیفیت نمایشگرها را نمی توان از این ویدیو متوجه شد اما به صورت کلی گفته می شود که اکسپریا ال 2 بهتر است. جالب است که سرعت اجرای برنامه دوربین در اکسپریا ال 2 بسیار بیشتر از اکسپریا ال 1 با چندین ثانیه تاخیر آزاردهنده است.

آنباکسینگ اکسپریا ال 2 (Xperia L2)

آنباکسینگ اکسپریا ال 2 (Xperia L2)

مقایسه با اکسپریا ایکس زد پریمیوم فقط به این دلیل است که در اکسپریا ال 2 حاشیه های کمتری در لبه بالا و پایین وجود دارد و هر دو دستگاه با نمایشگر 5.5 اینچی عرضه شده اند. می بینیم که اکسپریا ال 2 نسبت به اکسپریا ایکس زد پریمیوم ارتفاع کمتر دارد و گوینده امیدوار است در اکسپریا ایکس زد پرو شاهد کاهش حاشیه ها باشیم.

نظر شما درباره اکسپریا ال 2 (Xperia L2) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

۲۵۰ دلار بخوای به ریال تبدیل کنی تقریبا میشه ۱۱۰۰
خنده داره واقعا

Sadeghh

خنده داره اما به خاطر بالا رفتن قیمت دلاره وگرنه فکر میکنم قیمتش مناسب باشه (نه تو ایران)

Peiman

بخش زیادیش به خاطر دلاره . اما قیمت خود دستگاه هم کمی بالا

Peiman

ادامه آنباکسینگ سونی اکسپریا ال 2 (Xperia L2) را خواهیم دید که مقایسه کوچکی با اکسپریا ال 1 (Xperia L1) و اکسپریا زد 5 پریمیوم (!) نیز صورت خواهپ پذیرفت

Xz premium نبود مگه؟؟؟؟؟???

Quality

“مقایسه با اکسپریا زد 5 پریمیوم فقط به این دلیل است که در اکسپریا ال 2 حاشیه های کمتری در لبه بالا و پایین وجود دارد و هر دو دستگاه با نمایشگر 5.5 اینچی عرضه شده اند”

اینجا رو یادتون رفت 🙂

Quality

XZ پریمیوم رو باهاش مقایسه کرد نه Z5 پریمیوم :-/
این دو گوشی از یک کیلومتری هم قابل تشخیص از همن!

ARMTIN

این یارو واقعا روانی ?
با ساطور گوشی unboxing میکنه
یه لحظه فکر کردم میاد گوشی از وسط نصف کنه ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)