حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهایی از اکسپریا ایکس ای 2 اولترا و اکسپریا ایکس ای 2 لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، سونی، شایعات

دیروز سونی اکسپریا ایکس ای 2 اولترا (Xperia XA2 Ultra) با دوربین سلفی دوگانه لو رفت و برای اولین بار در دنیای واقعی آن را دیدیم. امروز اما رندری ویدیوی از اکسپریا ایکس ای 2 و مدل اولترا آن لو رفته که دیدنش خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید درباره میان رده های جدید سونی اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

همانطور که در رندر ویدیویی کوتاه بالا دیدید، انتظار داریم طراحی شبیه به آن چیزی که از سونی در ذهن داریم دوباره عرضه شود اما با تفاوت هایی از جمله انتقال حسگر اثرانگشت از روی دکمه قفل به پشت دستگاه و البته قرار گرفتن دوربین دوگانه سلفی.
انتظار می رود همانند نسل قبلی یعنی اکسپریا ایکس ای 1 و اکسپریا ایکس ای 1 اولترا این نسل نیز در دو اندازه متفاوت ارایه شود. ابعاد عنوان شده برای اکسپریا ایکس ای 2 اولترا برابر 162.5x80x9.5 میلی متر است که انتظار دستگاه باریک یا کوچکی را به ما نمی دهد، به خصوص وقتی بدانید اندازه نمایشگر 6 اینچ و با نسبت تصویر 16:9 است. از دیگر مشخصات اکسپریا ایکس ای 2 اولترا می توان به چیپست اسنپدراگون 630 و حافظه داخلی و رم 64-4 گیگابایت اشاره کرد.
در ادامه گالری تصاویر اکسپریا ایکس ای 2 اولترا را می بینیم:

نظر شما درباره سونی اکسپریا ایکس ای 2 اولترا چیست؟ فکر می کنید این دو دستگاه میان رده جدید سونی بتواند انتظارات را برآورده کند؟ درباره اکسپریا ایکس ای 2 اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما می دانیم که اندازه نمایشگر آن احتمالا 5 اینچ و در ابعاد 141.6×70.4×9.6 میلی متر طراحی شده است که این دستگاه نیز ظرافت چندانی از خود نشان نمی دهد. مدل اکسپریا ایکس ای 2 اولترا احتمالا H4233 و اکسپریا ایکس ای 2 برابر H4133 خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

حاشیه ها را حذف یا کم کن عزیز من.

Peiman

با این ضخامت باید باتری خیلی بزرگی داشته باشه .

آقای عطایی چند مورد اشتباه تایپی داشتید .به خاطر اینکه یک مورد نبود نتونستم اینجا اشاره کنم .

Mortazavi

من خیلی این طراحی رو پسندیدم ولی متأسفانه قطرش خیلی زیاده و قطر بالا برای طراحی سورفیس لوپ با بالا و پایین تخت مثل سم عمل میکنه 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)