حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش: OnePlus 6 با سنسور اثرانگشت ادغام شده زیر صفحه‌نمایش معرفی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 13 دیدگاه | اخبار، شایعات، وان‌پلاس

این حقیقت را باید قبول کنید که اگر اکنون به دنبال خرید یک اسمارت فون اندرویدی هستید، بدون شک شرکت وان پلاس با اسمارت‌فونی همانند OnePlus 5T می‌تواند جز یکی از انتخاب‌های کاملا به جا و شایسته باشد. این شرکت در ابتدا با شعار ، قاتل پرچمداران دستگاهی را معرفی کرد که در مدل‌های بعدی و به خصوص این مدل آخری به شدت مورد توجه مردم و رسانه‌های مختلف قرار گرفت. اکنون صحبت‌هایی از نسل بعدی دستگاه منتشر شده است. در ادامه همراه باشید.

گزارشی که امروز در رسانه‌های چینی منتشر شده است بیانگر رونمایی از OnePlus 6 در اواسط ماه مارس سال آینده است. در اواسط ماه معرفی شده و به سرعت تا پایان ماه برای عرضه در بازار‌های مختلف آماده خواهد شد. یکی از ویژگی‌های برتری که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است، فناوری ادغام سنسور اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش است.

سامسونگ سعی داشت در دستگاه‌های اس ۸ و اس ۸ پلاس یا حتی نوت ۸ این فناوری را به اسمارت‌فون‌ها به صورت گسترده بیاورد اما موفق به این کار نشد و شاید بودیم برند چینی دیگری به صورت تجاری در دستگاه استفاده کرده است. در اینجا نکته‌ای را به شما بگوییم. فرق بسیار زیادی از نظر رونمایی توسط برند‌های بزرگ با برند‌های خرده دیگر است. اگر برندی بزرگ فناوری خاصی را رونمایی کند، مسلما به نسبت تعدادی که قرار است تولید شود، بیشتر مورد توجه خواهد بود تا یک مقدار کاملا اندک ! این یعنی اگر سامسونگ تغییراتی را ایجاد کند به سرعت بیشتری تبدیل به استاندارد خواهد شد تا توسط دیگر شرکت‌ها معرفی و عرضه شود.

منتظر گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس بودیم که شاید این فناوری را داشته باشد اما متاسفانه در تصاویر منتشر شده شاهد بودیم که همان روش سنتی سنسور اثرانگشت در پشت دستگاه قرار دارد. در اسناد منتشر شده از رسانه‌های چنی نام پتنتی را می‌توان تحت عنوان Clear ID FS9500 مشاهده کرد که دال بر این موضوع خواهد بود.

این دستگاه بدون شک با چیپست Snapdragon 845  به زیر صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 معرفی خواهد شد. از نظر شباهت دو دستگاه، بین OnePlus 6 و OnePlus 5T نقاط تشابه زیادی را شاهد خواهیم بود.

در نهایت به نظر می‌رسد ویژگی ادغام سنسور اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش به ویژگی‌ عادی در بعضی از شرکت‌ها تبدیل شود. نظر شما چیست؟ چرا اپل و سامسونگ به سراغ آن نرفته‌اند ؟

 

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

امیدوارم به دلیل اینکه اپل سمت این فناوری نمیره سامسونگ پشیمون نشه

Mortazavi

بنظر منم سامسونگ بیشتر منتظر اینه اپل بره سراغ این فناوری بعد خودش بره سراغش

البته سامسونگ در سال ۲۰۱۴ بعنوان اولین شرکت جهان رفت سراغ این تکنولوژی ولی نتونست بصورت کامل درش بیاره
سال ۲۰۱۶ هم شیائومی تو می۵اس از این تکنولوژی استفاده کرد که تقریباً قابل قبول بود ولی نمیدونم چرا دیگه اجرا نشد

mTAAHAAm

تو کدوم گوشی؟

Mortazavi

اگه اشتباه نکنم فینگرپرینت اس۵ زیر صفحه نمایش بود دوست عزیز.

mTAAHAAm

چرا؟

Mortazavi

نمیدونم بزرگوار

mTAAHAAm

ممنون.

mohammad70

سلام
بیاد ببینیم چطوری میشه خیلی خوبه،راستی ترنجی جان چرا طنز نامه نمیزاری بابا همش اومدم دیدم چیزی ننوشتین باز هم ممنون به خاطر زحمت هاتون

mTAAHAAm

بله جای طنزنامه خالیه.

mTAAHAAm

پس تا اینجای کار اولین گوشی استفاده کننده از این فناوریه.

mosayebso

اگر وان پلاس از این فناوری استفاده کنه کجبور میشه قیمت موبایل هاشو ببره بالا که این مورد با شعار وان پلاس همخوانی نداره
البته ممکنه که یه موبایل ویژه در کنار نسخه استاندارد خودش معرفی کنه که حسگر زیر صفحه نمایش باشه
این حسگری که سیناپتیک معرفی کرده فقط مختص یک نقطه از صفحه نمایشه و در کل پنل تقسیم نمیشه و اینکه مقدار فروش وان پلاس و برند های چینی در ضمینه پرچمدار به هیچ‌ عنوان قابل مقایسه با سامسونگ و اپل نیستن به همین خاطر میتونن توی پرچمداراشون با خیال راحت قرار بدن و نگران کمبود موجودی نباشن
مطمئنن نوت۹ حسگر اپتیکال داره اما من به شخصه امیدوارم که در کل صفحه نمایش پخش شده باشه یعنی هرنطقه رو لمس کنیم حسگر اپتیکال اثرانگشتمونو شناسایی کنه

mTAAHAAm

ضمينه غلطه زمینه درسته

علی شیخ زاده

اولین شرکت ویوو خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....