حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی دوگانه نوکیا 9 رزلوشن 5 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار خواهد داشت

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، نوکیا

دیروز 2 شایعه متفاوت درباره نوکیا 9 منتشر شد. یکی از آن ها لیست مشخصات نوکیا 9 را نشان می داد که در آن یک دوربین تکی 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی ارایه شده بود. پس از آن یک رندر نوکیا 9 دیدیم که در آن دوربین سلفی دوگانه را برای پرچمدار جدید نوکیا پیشنهاد می داد. حالا در بررسی دیگری از شایعه اول گفته می شود دوربین سلفی نوکیا 9 رزلوشن 5 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره دوربین سلفی دوگانه نوکیا 9 بیشتر صحبت کنیم.

برای اینکه این مطلب را بهتر متوجه بشوید “لطفا مشخصات کامل نوکیا 9 لو رفت” را بخوانید. در تصویر اصلی مشخصات می بینیم که برای دوربین سلفی ماژول Chicony CKACE16 عنوان شده است. این ماژول را اگر در گوگل سرچ کنید به صفحه سازنده آن می رسید که آن جا نیز برای تصویر محصول یک دوربین تکی می بینیم اما مشخصات نوشته شده زیر آن یک دوربین دوگانه را نشان می دهند که 5 مگاپیکسلی است و فوکوس خودکار نیز دارد. گشودگی دیافراگم این دو دوربین برابر f/2.0 و f/2.4 است و این احتمالا به معنی آن باشد که یکی از لنزهای دوربین سلفی دوگانه نوکیا 9 عکاسی تله انجام دهد. همچنین این ماژول توانایی فیلم برداری FHD را نیز دارد.

دوربین دوگانه سلفی نوکیا 9

دوربین دوگانه سلفی نوکیا 9

متاسفانه در لیست مشخصاتی که عنوان شد نام ماژول دوربین اصلی ذکر نشده که بتوان درباره آن بیشتر دانست و دید که آیا نوکیا می خواهد همانند نوکیا 8 از دوربین دوم تک رنگ (سیاه و سفید) استفاده کند یا نقشه دیگری برای آن دارد! نظر شما چیست؟ فکر می کنید شرکت HMD برای نوکیا 9 چه مشخصات دوربینی در نظر بگیرد؟ آیا دوربین سلفی دوگانه نوکیا 9 می تواند برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

مثل اینکه داره به یه ترند تبدیل میشه . احتمالا سال بعد هم دوربین سه گانه

mTAAHAAm

این دوربين دوگانه فقط واسه سلفی گرفتنه یا کارهای دیگه ای هم انجام می ده?

Mortazavi

احتمالاً فقط افکت بوکه رو بهمراه داشته باشه

Mortazavi

خیلی دوست دارم نوکیا ۹ نوآوری داشته باشه یا حداقل از رقبا کم نداشته باشه که بشه تو لیست خرید جاش داد

mTAAHAAm

چقر عکس کاور قشنگه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)