حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر نوکیا 9 با نمایشگر کم حاشیه و دوربین سلفی دوگانه منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، نوکیا

امروز در ترنجی مشخصات نوکیا 9 را تقریبا به صورت کامل دیدم. این اطلاعات از طرق دو سند لو رفته و دو اسکرین شات از صفحه دستگاه بدست آمده بودند. حالا اما رندری که ادعا می شود رندر رسمی نوکیا 9 است و لو رفته، ادعاهای شایعه صبح را رد می کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیرترین اخبار پیرامون رندر نوکیا 9 را بررسی کنیم.

نوکیا 9

نوکیا 9

رندری که مشاهده می کنید ادعا می شود مربوط به نوکیا 9 است. هر چند اگر به حاشیه های راست و چپ دستگاه و محلی که حاشیه های بالا و پایین می رسد توجه کنید می بینید که به نظر می رسد تصویر ویرایش شده باشد اما به هر حال بررسی اطلاعاتی که با آن عرضه شده خالی از لطف نیست.

در اطلاعات لو رفته دیدیم که دوربین سلفی نوکیا 9 تکی و 5 مگاپیکسلی بود اما در این رندر شاهد یک دوربین سلفی دوگانه هستیم. می توان حضور این دوربین سلفی را با گزارش رابط کاربری ویژه دوربین نوکیا 9 که احتمال دوربین 3 گانه را می داد توجیح کرد و گفت که حالت عریض مربوط به دوربین دوم سلفی و حالت تله مربوط به دوربین دوم اصلی است.

همچنین در بحث نمایشگر این رندر نوکیا 9 به ما نمایشگر عریض به نسبت تصویر 18:9 را نشان می دهد که حاشیه آن نیز کم است اما در اطلاعاتی که صبح لو رفته بود ما در ترنجی نسبت تصویر اسکرین شات را بررسی کردیم و نسبت تصویر 16:9 را دریافتیم. به هر صورت این یک شایعه و آن نیز یک شایعه است که نمی توان خیلی روی آن ها حساب کرد.

نظر شما چیست؟ نوکیا 9 با چه مشخصاتی عرضه خواهد شد؟ انتظار شما چیست؟ فکر می کنید این رندر نوکیا 9 صحیح باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

بنظرم وقتی نوکیا ۸ یه دوربین سلفی ۱۳ داشت که مثل سونی از بزرگترین سنسور دوربین سلفی بهره میبرد استفاده از یه دوربین ۵ تو مدل جدید خیلی عجیبه
شاید دوربین دوم سلفی ۵مگاپیکسل باشه
خدا کنه هرچی که هست درخور شأن نوکیا باشه که بتونه تو بازار رقابت کنه چون حضور نوکیا لذت بخشه

mTAAHAAm

کم حاشیه، اولد، زایس آندروید خالص و….
خیلی خوبه ولی 835 به هرکی بگی فکر می کنه گوشی 2017 هست.

mTAAHAAm

پشتیبانی خوب و احتمالاً قیمت مناسب هم اضافه کنید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)