حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موجودی ایرپاد اپل (AirPod) پیش از شروع سال نو میلادی در اکثر فروشگاه‌ها به پایان رسیده است

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اخبار

موجودی ایرپاد اپل پیش از شروع سال نو میلادی و تعطیلات کریسمس ، در بسیاری از مراکز توزیع رسما به پایان رسیده است. ایرپاد پرطرفدار اپل همزمان با معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس معرفی شدند.

با ترنجی همراه باشید…

ظاهرا ایرپاد اپل بسیار بیش از حد انتظار در آستانه تعطیلات کریسمس با استقبال کاربران روبرو شده است. گفته می‌شود اگر شخصی در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا ، بریتانیا ، استرالیا ، کانادا ، فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا و چند کشور دیگر این محصول جذاب را سفارش دهد ، با تا ابتدای ژانویه برای تحویل ایرپاد خود صبر کند.

جالب است بدانید که ایرپاد اپل در بعضی از مراکز خرده فروشی آنلاین همانند بست بای ، مکییز ، ویرایزون وایرلس و وال مارت نیز امکان سفارش ایرپاد ساخته‌ی اهالی کوپرتینو وجود ندارد!

قیمت 159 دلاری ایرپاد اپل باعث شده است که بسیاری از والدین برای هدیه کریسمس ، ایرپاد را به عنوان یک هدیه مناسب درنظر بگیرند و همین موضوع موجب کمبود ایرپاد در اکثر بازارهای جهانی شده است.

براساس گزارش مک روموس ، اپراتور معروف آمریکایی At&t قول ارسال سریع ایرپاد را تا چند روز آینده با دریافت 15 دلار هزینه اضافی داده است اما مشخص نیست که آیا این کالا تا قبل از شروع سال نو به دست مشتریان خواهد رسید یا خیر

اپل تمامی محصولاتی که در روز 22 دسامبر خریداری شوند را روز بعد و بدون هزینه ارسال به دست مشتریان خواهد رساند.

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

اپله دیگه.کود انسانی هم تولید کنه فروش میره

Peiman

طراحیش خیلی بد . همون سیم قبلی رو قیچی کرده و با 200 دلار میده دست مردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com