حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اینستاگرام با آمار دقیق تر پیج بیزنس و فالو هشتگ ارایه شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اختصاصی ترنجی، نرم‌افزار

اینستاگرام شبکه اجتماعی تصویر محور که توسط فیس بوک خریداری شده است بدون توقف و مرتبا آپدیت هایی ارایه می کند که تقریبا می توان گفت اگر چند ماهی با آن کار نکنید و دوباره واردش شوید به شکلی واضح شوکه خواهید شد. یکی از جذاب ترین آپدیت های اینستاگرام جدیدا ارایه شده که 2 قابلیت مفید را ارایه می کند. یکی از این قابلیت ها برای کاربران عادی و یکی دیگر برای دارندگان صفحات تجاری یا همان پیج های بیزنس اهمیت فراوان دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت اینستاگرام بیشتر بدانیم.

قابلیت فالو هشتگ در اینستاگرام

قابلیت فالو هشتگ

قابلیت فالو هشتگ

حتما می دانید که هشتگ ها بخش بزرگی از دنیای آنلاین ما را تشکیل می دهند. این برچسب ها که روی مطالب و پست های مختلف قرار می گیرند به ما کمک می کنند تا بتوانیم محتوای مورد نظر خود را بهتر پیدا کنیم. هشتگ ها گاهی حتی تبدیل به ترند می شوند و بیانگر یک موضوع خاص هستند.

در اینستاگرام شما می توانید افراد یا صفحات خاص را دنبال یا همان فالو (Follow) کنید. گفتیم هشتگ ها تعیین کننده دسته ای از اخبار در یک زمینه مشترک هستند، ما گاهی برای دریافت اخبار یا اطلاعات یک صفحه خاص را دنبال می کنیم، چه می شد اگر می توانستیم موضوع مورد علاقه خود را فالو کنیم تا تمام محتوایی که در آن زمینه منتشر می شود را ببینیم نه لزوما صفحات خاص را؟ خب این خیلی مفید است و می تواند کاربردی باشد و در آپدیت اینستاگرام اضافه شده است.

آمار دقیق تر پیج بیزنس

آپدیت اینستاگرام

آپدیت اینستاگرام

در آپدیت جدید اینستاگرام شاهد ارایه آمار بسیار دقیق و مفید برای صفحات تجاری یا همان پیج های بیزنس هستیم. در این آمار جدید شما می بینید که چند درصد از افرادی که این پست را دیده اند جز فالورهای شما نبوده اند، این نمایش ها از چه طریقی بوده است (از صفحه اکسپلور یا همان سرچ، از صفحه پروفایل شما یا در صفحه فید خودشان) و اینکه روی این پست چه اکشن ها یا عملیاتی رخ داده است، برای مثال پس از دیدن این پست چند نفر پروفایل شما را دیده اند یا شما را فالو کرده اند!

آپدیت اینستاگرام

آپدیت اینستاگرام

نظر شما درباره آپدیت جدید اینستاگرام چیست؟ این قابلیت ها برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

می تونه کاربردی باشه

Peiman

همانطور که گفتم هر روز داره بهتر میشه

Mortazavi

خیلی خیلی خیلی کاربردی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)