حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین آپدیت اینستاگرام امکان کامنت گذاشتن مستقیم روی تصویر را ارایه می کند

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | نرم‌افزار

اینستاگرام بدون شک به شکلی فرای تصور هیجانی طور آپدیت ارایه می کند و در هر آپدیت شاید چیزی که هفته پیش به عنوان یک ایراد به آن نگاه می کردید را برطرف می کند و یا یک چیز کاملا جدید و دوست داشتنی را اضافه می کند که تصور اینستاگرام بدون آن مشکل است! امشب در ترنجی درباره جدیدترین آپدیت اینستاگرام که امکان کامنت گذاشتن مستقیم روی تصویر را ارایه می کند صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

شما هم اگر از کاربران اینستاگرام باشید می دانید یک ایراد بزرگ در بخش کامنت گذاشتن آن وجود دارد. وقتی شما می خواهید در اینستاگرام کامنت بگذارید تصویر کنار رفته و شما وارد صفحه جدیدی می شوید که آن تصویر را نمی بینید. در حقیقت در این صفحه همه کامنت ها وجود دارد. گاهی برای کامنت دادن باید تصویر یا ویدیو را دید و این جا به جایی بین صفحه کامنت ها و نمایش محتوا اذیت کننده است.

در جدیدترین آپدیت اینستاگرام این شبکه اجتماعی تصویر دائم الآپدیت (!) در صورتی که شما چند ثانیه روی یک تصویر در صفحه اصلی خود قرار بگیرید و آن را لایک کنید، یک جعبه باریک زیر کامنت ها ظاهر می شود که به شما امکان کامنت گذاشتن مستقیم روی تصویر را ارایه می کند، به همین راحتی!

فکر می کنید این قابلیت چقدر مفید باشد و نحوه تعامل شما را با اینستاگرام چقدر تغییر می دهد؟ این قابلیت برای شما فعال شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

هر ثانیه آپدیت میده?

اما خوبیش اینه که الکی نیست و هر بار یه قابلیت مفید اضافه میشه

علی شیخ زاده

بهترین و جذاب ترین شبکه اجتماعی از نظر من اینستاگرامه

mTAAHAAm

قابلیت خیلی خوبیه.

علی شیخ زاده

ای کاش یه اپدیت درست حستبب واسه کاهش مصرف دیتا میداد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)