حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تایید سن در اینستاگرام با ۳ روش جدید از جمله ویدئو سلفی و تایید دیگران

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | حتما بخوانید، شبکه‌های اجتماعی

به نظر می‌رسد که اینستاگرام در کنترل کاربران استفاده کننده از این پلتفرم خیلی جدی است و محدودیت سنی قرار است بهتر اعمال شود. مدتی هست که خطای سن به کاربران Instagram اعلام می شود. در حال حاضر تایید سن کمی سخت است. خبر خوب این که تایید سن در اینستاگرام با ۳ روش جدید از جمله ویدئو سلفی و تایید دیگران انجام خواهد شد.

تایید سن در اینستاگرام

در ایالات متحده، اینستاگرام شروع به آزمایش روش‌های جدیدی برای تأیید سن کرده است. علاوه بر روش معمول آپلود مدرک شناسایی خود، روشی که ممکن است تا دو روز طول بکشد تا تأیید شود، اکنون دو گزینه دیگر نیز ارایه خواهد شد که مراتب ساده‌تر بوده و برای عموم کاربران از جمله کاربران ایرانی می تواند خوب باشد.

تایید سن در اینستاگرام با فیلم سلفی

تایید سن در اینستاگرام با فیلم سلفی

تایید سن در اینستاگرام با فیلم سلفی

اولین مورد این است که یک سلفی ویدیویی بگیرید. اگر این گزینه را انتخاب کنید، دستورالعمل های روی صفحه شما را درباره طریق این فرآیند راهنمایی می کند. ویدیو شما فقط با شرکت Yoti (یک شرکت متخصص در تأیید سن و شریک اینستاگرام در این تعهد) به اشتراک گذاشته می شود. فناوری Yoti سن شما را بر اساس ویژگی های صورت شما تخمین می زند و سپس ویدیو حذف می شود. نتایج ممکن است 20 دقیقه طول بکشد.

تایید سن در Instagram با تایید ۳ فالور دیگر

گزینه دوم تایید اجتماعی است، که دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. شما باید از فالوورهای متقابل (هر دو همدیگر را فالو دارید و آن ها سن‌شان تایید شده است) بخواهید تا تأیید کنند چند سال دارید. فردی که ضمانت می کند باید بالای 18 سال داشته باشد و در آن زمان برای شخص دیگری ضمانت نکند. همچنین پادمان های نامعلوم دیگری نیز وجود دارد. شما باید سه نفر را برای تضمین شما انتخاب کنید و آنها باید ظرف سه روز به درخواست پاسخ دهند.

چرا سن من برای اینستاگرام مهم است؟

اینستاگرام به دو دلیل می‌خواهد بداند چند سال دارید:

۱- به این دلیل که برای استفاده از آن باید بالای 13 سال سن داشته باشید (در برخی کشورها حتی مسن‌تر)

۲- برای اینکه اپلیکیشن تجربه خود را با شما تطبیق دهد. به عنوان مثال، اگر 13 تا 17 سال سن دارید، حساب شما به طور پیش‌فرض به صورت خصوصی بوده و تماس ناخواسته از جانب بزرگسالانی که نمی‌شناسید محدود می‌شود. همچنین گزینه‌هایی که تبلیغ‌کنندگان برای دسترسی به اطلاعات شما دارند محدود می شود.

ظاهر جدید اینستاگرام در حال تست گسترده‌تر است

نظر شما چیست؟ فکر می کنید با تایید سن به این روش‌ها، علاوه بر مواردی که اینستاگرام می‌گوید، حساب‌های غیرواقعی و فیک هم کاهش پیدا می کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)