حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هشدار ایسوس به خریداران کالا با گارانتی غیراصلی [ آپدیت شد ]

چندی پیش دو وبسایت شهرسخت افزار و کلیک گزارشاتی را مبنی بر پیدا شدن DVD رایتر های تقلبی با برند ایسوس در بازار منتشر کردند که با پیگیری کاربران مشخص شد که محصولات کالاهای مستعمل تعمیر شده از برند های دیگر با پکیجی با برند ایسوس در کشور فروخته می شود!

طی بررسی ها و اقدامات انجام شده توسط رسانه های یاد شده، دلایل کافی بر تقلبی بودن کالاها به دست آمد که دفتر ایسوس با بیانه ای به کاربران هشدارهای لازم را مبنی بر جلوگیری از هرگونه سوء استفاده توسط سودجویان بازار IT ارائه کرده است:

“مشتریان محترم و ارزشمند ایسوس!

شما عزیزان با توجه به وجهه برند ASUS و اعتماد به این برند، اگر در پی خرید محصولات ما هستید، حتما به گارانتی محصول توجه داشته باشید. گارانتی اصلی در واقع سندی است که ما به عنوان تایید محصول اصلی و با کیفیت به همراه خدمات پس از فروش برای شما عزیزان مهیا کرده ایم.

بنا به گزارش و پیگیری رسانه های محترم شهرسخت افزار و کلیک در زمینه DVD رایتر های تقلبی با برند ایسوس و با گارانتی های سریر و اینتل در بازار، این محصولات به هیچ عنوان مرتبط به شرکت ایسوس نیستند و در واقع قطعات تعمیرشده و تقلبی با برچسب نام ایسوس است. با توجه به حاد شدن موضوع و پیگیری های لازم شما عزیزان می توانید درصورتی که محصول DVD رایتر اینترنال با گارانتی سریر و نام ایسوس با مراجعه به اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران محصول تقلبی را مرجوع کرده و هزینه خود را دریافت نمایید.”

محصولات بخش قطعات ایسوس شامل مادربورد، کارت گرافیک، نمایشگر، پروژکتور، انواع درایو نوری اینترنال و اکسترنال، تجهیزات شبکه و تجهیزات مخصوص بازی را فقط با گارانتی های لایف سرویس، تجارت گسترش تابا، ویستا، سازگار و ماتریس خریداری نمایید یاد آور می شود که دفتر ایسوس هیچگونه مسئولیتی نسبت به کیفیت، اصل بودن و خدمات پس از فروش گارانتی های شرکتی را نخواهد پذیرفت.


بروزرسانی: در این رابطه ویدیویی تهیه شده است که با هم خواهیم دید:

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

حتما در اینده نزدیک یکی از لپ تاپ های ایسوس رو میگیرم خیلی خوبن

نیما

برای بازی اگه میخوای MSI رو‌پیشنهاد میدم.
خودم G501 ایسوس دارم. به خوبی پولی که دادم نبود.
فریم‌ریتی که میده خیلی کمتر از قدرت سخت افزاریشه. به دلیل کانفیگ نه چندان دقیق و سیستم تهویه نه چندان قوی. البته در عوض بسیار زیبا و نازکه.

Mortazavi

دقیقاً

Men

دوست عزیز الان بهترین لپ تاپ گیمینگو ایسوس میزنه

Mortazavi

با خروج سونی از لپ تاپ ایسوس داره کم کم بدون رقیب میشه

Mortazavi

کشور جهان سوم است دیگر

بزرگترین ماحصل اقتصاد مریض میشه دزدی که هدیه دولت به ملته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist