حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل با پرداخت 400 میلیون دلار Shazam را تصاحب کرد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، اخبار

در جریان هفته‌ی گذشته شاهد شایعاتی درباره‌ی تصمیم اپل مبنی بر خرید برنامه‌ی Shazam بودیم. هر دو این کمپانی سوابق زیادی در همکاری با یکدیگر در گذشته داشتند که از نمونه‌های آن می‌توان به استفاده از برنامه Shazam به صورت مجتمع با دستیار Siri به عنوان سرویس پیش‌فرض پیداکردن موسیقی بودیم. با ترنجی همراه شوید.

این کمپانی اخیرا امکانات جدیدی به سرویس موسیقی یاب خود اضافه کرده بود که در نهایت باعث جلب توجه مدیر عامل شرکت اپل یعنی تیم کوک شد و سر انجام اپل با نگاه بر قابلیت‌ها و همچنین اضافه شدن ویژگی‌های جذابی همچون واقعیت افزوده و وجود آینده‌ای روشن برای آن، تصمیم بر تصاحب این شرکت گرفت.

اپل معمولا در رابطه با معاملات و دست‌آوردهای جدید خود، چه آن‌هایی که در هاله‌ای از ابهام بوده و چه آن‌ها که تایید شده و به مراحل نهایی رسیده‌اند خبری را منتشر نمی‌کند ولی در این مورد خاص این کمپانی در رابطه با خرید شرکت Shazam، بیانیه‌ای را منتشر و در آن خاطر نشان کرده که هدف آن‌ها تصاحب حقوق مربوط و حتی نام این کمپانی بوده که در نهایت با پرداخت مبلغی در حدود 400 میلیون دلار، این امر تحقق یافته است.

این موضوع که اپل در آینده چه برنامه‌ها و طرح‌هایی را برای Shazam تدارک دیده بسیار جالب توجه خواهد بود و این در حالیست که اپلیکیشن Shazam یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها برای کاربران گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا بوده و این موضوع را می‌توان با استناد بر گزارش‌های حاکی از دانلود بیش از 1 میلیارد بار آن در 190 کشور جهان تایید کرد.

 

نظر شما در رابطه با تصاحب این شرکت توسط کمپانی اپل چیست؟ آیا برای آینده‌ی آن خوش‌بین هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

هیچی دیگه! از فردا قابلیت تشخیص آهنگش هم پولی میشه!

Peiman

یاد ترک آیدی افتادم . حیف بود واقعا . برنامه عالی بود

mTAAHAAm

موضوع ی چیز دیگه ست.

REZA

پولیش نکنه!

mTAAHAAm

بعید نیست!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)