حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار تشخیص موزیک Shazam در iOS 14.2 بتا یکپارچه تر از همیشه

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | iOS، اپل، نرم افزار

اینکه بدانیم چه موسیقی در حال بخش است خیلی می تواند مفید باشد. شزم / Shazam این را مدت هاست که ارایه می کند. گوگل با پیکسل هایش و فناوری تشخیص موسیقی خودش یک ویژگی داشت که نام موسیقی را بدون اینکه شما تلاشی کنید روی نمایشگر همیشه روشن (AOD) نمایش می داد. این ویژگی یک پاسخ از سوی اپل دریافت کرده است. نرم افزار تشخیص موزیک Shazam در iOS 14.2 بتا یکپارچه تر از همیشه است و می توانید حتی موسیقی در حال پخش درون نرم افزارها را هم شناسایی کنید.

Shazam در iOS 14.2 بتا

Shazam در iOS 14.2 بتا

Shazam در iOS 14.2 بتا

اپل برنامه شناسایی موسیقی Shazam را در سال ۲۰۱۸ خریداری کرد و اکنون آن را با روش بزرگی دیگر در iOS ادغام کرده است. یک ویژگی جدید موسیقی تشخیص موسیقی می تواند آهنگ های پخش شده در اطراف شما و همچنین در برنامه های تلفن شما را شناسایی کند و حتی وقتی در حال گوش دادن به موسیقی روی هدفون خود هستید نیز کار می کند.

ویژگی جدید به صورت یک آیکون در Control Center در دسترس است، اما اگر می خواهید اکنون آن را امتحان کنید، به نسخه بتا iOS 14.2 نیاز دارد. این دکمه مانند یک نماد Shazam کوچک به نظر می رسد و شما فقط باید روی آن ضربه بزنید تا آیفون خود شروع به گوش دادن کند.

شما قبلا می توانستید از Siri برای احضار Shazam و شناسایی آهنگ های پخش شده در اطراف خود استفاده کنید، اما این که می توانید موسیقی را در برنامه های خود شناسایی کنید نیز می تواند مفید باشد، اگر مثلاً تعجب کنید که آن سازنده چه آهنگی را برای TikTok یا ویدیوی YouTube خود انتخاب کرده است.

جالب اینجاست که کاربران اندروید از ژوئن ۲۰۱۹ قادر به استفاده از Shazam برای شناسایی موسیقی پخش شده از طریق هدفون بوده اند. مشخص نیست که چرا ورود این ویژگی به iOS بیش از یک سال طول کشید.

ما هنوز مطمئن نیستیم که iOS 14.2 نهایی با چه ویژگی ممکن است – iOS 14 به تازگی منتشر شد – یا حتی می تواند به نسخه دیگری برسد. اما با توجه به اینکه آیفون های جدید قرار است در ماه اکتبر عرضه شوند، شاید در آن زمان شاهد عرضه این آیفون ها باشیم.

نظر شما چیست؟ این ویژگی را مفید می دانید؟ برای من که هست!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالیه منتظر نسخه نهایی هستیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)