حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل چهارم Apple Watch از اتصال LTE سریع‌تری برخوردار خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اخبار

امسال شاهد آن بودیم که برای اولین‌‍بار، قابلیت اتصال به شبکه‌های تلفن همراه از طریق ویژگی سیم کارت الکترونیکی (eSIM) موجود در سری سوم ساعت هوشمند اپل، فراهم شد. این گجت هوشمند به شما اجازه می‌داد که حتی اگر هم آیفون خود را در خانه یا مکان دیگری جا گذاشتید، باز هم قادر به ارسال و دریافت تماس‌ها و پیام‌های کوتاه، ایمیل، گفتگو‌ها و … باشید. در حال حاضر به عنوان ویژگی مهم نسل بعد نیز به نظر می‌رسد که اپل در حال کار بر روی افزایش سرعت کاری در امور مرتبط با این قابلیت‌هاست. با ترنجی همراه باشید.

اپل در آیفون  8 و آیفون X از نوع جدیدی مدار قابل انعطاف استفاده کرد که از پلیمر کریستال مایع ساخته شده بود. این شکل جدید از مدار‌ها در ساختار آنتن‌های ارتباطی این گوشی‌ها استفاده شد که باعث می‌شد در نهایت حجم کم‌تر و مقاومت در برابر حرارت و رطوبت بیشتری داشته باشد و در عین حال از سرعت انتقال داده‌شی بیشتری پشتیبانی کند.

بنابر گفته‌های Ming-Chi Kuo، تحلیلگر شرکت KGI Securities، اپل در نظر دارد تا از این مدارهای پلیمری جدید در سری‌های تولیدی تازه خود از دستگاه‌های خانواده‌ی Mac و Apple Watch نیز استفاده کند.

فواید همچین اقدامی برای لپ‌تاپ‌ها بسیار روشن است، اپل می‌تواند فضای خالی بیشتری در لپ‌تاپ‌های خود ایجاد کند که می‌تواند باعث کوچک‌تر شدن سایز آن‌ها و یا استفاده از باطری‌هایی با ظرفیت بیشتر شود. همچنین از این گونه مدار‌های پلیمری می‌توان در ساخت فناوری USB 3.2 نیز استفاده کرد که در نهایت باعث ارائه سرعت بیشتر در انتقال اطلاعات می‌شود.

در نسل چهارم ساعت‌های هوشمند این شرکت نیز این اقدام می‌تواند باعث به وجود آمدن اتصال LTE سریع‌تر و قابل اعتمادتری باشد که این ویژگی در مواقعی که گوشی هوشمندتان در دسترس نباشد، بسیار امتیاز بزرگی محسوب می‌شود. همچنین مقاومت بیشتر این مدارها در برابر رطوبت و گرما نیز می‌تواند باعث ایجاد یک آسودگی خاطر برای کاربران در روزهای گرمی که باعث تعریق بدن می‌شود نیز به وجود آورد.

 

نظر شما در رابطه با پیشرفت‌های اخیر ساعت هوشمند کمپانی اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

مگه تا حالا نبوده؟

Peiman

به نظرم چیزی که میتونه فروش این ساعت افزایش بده تغییر ظاهری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)