حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مسیریابی موتور به گوگل مپ اضافه شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | نرم‌افزار

نقشه گوگل یا همان گوگل مپ امکانات زیادی را به کاربر می دهد. یکی از مهم ترین این امکانات را می توان مسیریابی دانست که گوگل پس از توسعه آن در موارد مختلف امکان مسیریابی برای حالت پیاده، با ماشین شخصی یا وسیله حمل و نقل عمومی را اضافه کرد. حالا در هند امکان مسیریابی برای وسایل نقلیه دوچرخ همچون موتور و دوچرخه مهیا شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره قابلیت مسیریابی موتور بیشتر بدانیم.

مسیریابی موتور

مسیریابی موتور

همانطور که در تصویر بالا می بینید، گزینه ای برای راهیابی وسایل نقلیه دوچرخ وجود دارد که به شما امکان مسیریابی ویژه توسط موتور یا دوچرخه را می دهد که البته با توجه به زمان های ارایه شده، بیشتر متمرکز بر موتور است. برترین این راهیابی استفاده از میانبرهایی است که برای موتور قابل استفاده است اما وسیله نقلیه 4 چرخ نمی تواند از آن استفاده کند. همانطور که می دانید هند کشوری است که در آن موتور و دوچرخه اقبال عمومی خوبی دارد.

مسیریابی موتور

مسیریابی موتور

امکان دیگری که به گوگل مپ در هند اضافه شده است توانایی اعلام مسدودیت مسیر و وضعیت پارک کردن خودرو در مقصد است! بدین صورت مسیریابی از سمت مسیرهای مسدود صورت نمی پذیرد و اگر می خواهید به مقصدی بروید درباره وضعیت پارک کردن خودرو در آن منطقه اطلاعاتی داشته باشید.

نظر شما درباره این قابلیت ها چیست؟ هنوز درباره زمان ارایه این قابلیت ها در کشورهای دیگر اطلاعی در دسترس نیست. به نظر شما این قابلیت چقدر می تواند کارا باشد؟ فکر می کنید شما از این قابلیت ها استفاده کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

برای من که کارا نیست بعید میدونم برای بقیه هم چندان مفید واقع بشه ولی خب در هر صورت یه قابلیت مثبت حساب میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)