حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نسخه‌ا‌ی ویژه‌ی محدودی از +Galaxy S8 را با نام SMARTgirl را معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ

دیروز بود که سامسونگ رنگ جدید قرمز (Burgundy Red) از Galaxy S8 را در کره‌ی جنوبی معرفی کرد و حالا این کمپانی از نسخه‌ی ویژه‌ی جدید و محدود دیگری از +Galaxy S8 را که مختص خانم‌ها طراحی شده رونمایی کرده و خبر از عرضه‌ی آن در آینده نزدیک را داد. با ترنجی همراه باشید.

نسخه‌ی SMARTgirl این گوشی هوشمند از صورتی متالیک بهره می‌برد که در پس زمینه‌ی یک طراحی گلدار و براق مورد استفاده قرار گرفته تا به بهترین نحو به اصل زنانه بودن در این زبان ساخت، تاکید کرده باشد. همچنین عرضه‌ی این نسخه از گلکسی اس +8 به 7000 واحد محدود می باشد.

غیر از تفاوت در نوع بسته‌بندی و طراحی، که با نام Case Swarovski شناخته می‌شود، این نسخه از پرچمدار سامسونگ هیچ‌گونه تغییری در بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مقایسه با دیگر نسخه‌های معمولی و قبلی، نخواهد داشت.

این نسخه‌ی گلکسی +S8 از 10 آذر ماه امسال (1 دسامبر) برای عرضه در فروشگاه‌های اسپانیا روانه‌ی بازار‌ها خواهد شد و قیمت پایه آن از 949 یورو آغاز خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در رابطه با عرضه‌ی این محصول در بازارهای جهانی در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد که سامسونگ برنامه‌ی جداگانه‌ی دیگری برای آن در نظر خواهد داشت.

Galaxy S8+ SMARTgirl Special Edition

نظر شما در رابطه با ارائه نسخه‌های متفاوت از پرچمدارهای سامسونگ، توسط این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

Glx خودمون هم اخیرا ی کاور تبلیغاتی مشابه زده

Mortazavi

اينكه از گوشي شما فقط تعداد محدودي در دنيا هست يه حس خيلي خوبي ميده فقط يكم گرونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)