حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی ایسوس به عنوان برند ارزشمند بین المللی سال 2017 در تایوان انتخاب گردید

کمپانی ایسوس برای پنجمین سال متوالی به عنوان برند برتر بین المللی انتخاب شد. این گزینش که بدست Interbrand از بین برندهای تایوانی صورت گرفته است، ایسوس را به عنوان برتر برگزیده و نشان 2017 Taiwan Global Brands Survey را به این برند اهدا کرد. تخمین زده می شود که نام تجاری این شرکت دارای ارزش 1.678 میلیارد دلار (دلار آمریکا) است. بررسی سالانه Taiwan Global Brands Survey به عنوان یک شاخص کلیدی در نشان دادن اهمیت برندهای تایوانی در بازارهای جهانی شناخته شده است. ایسوس و دیگر برندهای تایوانی که در لیست 20 برند برتر این بخش قرار گرفته بودند، در مراسم اهدای جوایز Best Taiwan Global Brands Awards 2017 شرکت کردند. شایان ذکر است که این مراسم توسط وزارت امور اقتصادی تایوان برگزار شده بود.

آقای Rex Lee مدیری فروش و بازاریابی ASUS، نماینده ی این شرکت برای دریافت این جایزه بود. آقای Rex Lee گفت: ما افتخار می کنیم که برای یک سال دیگر و پنجمین سال متوالی موفق به کسب نشان برند با ارزش تایوان شده ایم. این مسئله نشان دهنده ی تعهده ایسوس به ارائه بالاترین سطح نوآوری و برتری است. همچنین Forbes برند ایسوس را به عنوان یکی از برترین شرکت های جهان در زمینه های صداقت، رفتار اجتماعی، حفاظت از محیط زیست و عملکرد محصولات معرفی کرده است. افزون بر آن، ASUS یکی از برندهای برتر در زمینه دریافت جوایز گوناگون، از جمله 15 نشان iF Design، نه جایزه Red Dot، پانزده نشان Good Design و 44 جایزه نشان برتر تایوان است. این جوایز تعهد ASUS را برای طراحی برتر و تعهد به ایجاد محصولاتی که بیش از انتظارات کاربران است، تایید می کند. در سال جاری، ایسوس موفق به ارائه دو مقوله مهم با ASUS Zenbo شد؛ نخستین طراحی ربات خانگی برای ارائه کمک و سرگرمی و همراهی با تمام اعضای منزل. در ماه ژانویه، ایسوس فروش Zenbo را در تایوان آغاز کرده و اخیرا فروش این ربات در چین نیز آغاز شده است.

در جریان نمایشگاه Computex 2017، ربات Zenbo موفق به کسب جایزه ی بهترین انتخاب سال شد که این موفقیت یک افتخار بزرگ در کارنامه این محصول و ایسوس است. در اقدامی دیگر، ایسوس گوشی موبایل ZenFone 4 را به بازار معرفی کرد؛ نخستین سری گوشی های هوشمند که در تمامی مدل ها به دوربین دوگانه مجهز هستند. این محصولات دارای ویژگی های اضافی در زمینه های عکاسی، از جمله عملکرد بالا در محیط های کم نور و فناوری اختصاصی ASUS SuperPixel که گزینه های خلاقانه ی متعددی را به کاربران ارائه کرده تا دیدگاه های شخصی خود را در قالب تصویر اعمال نمایند.

ایسوس علاقه ی خود به حمایت از تیم های بازی را با پشتیبانی از تیم های Ninja in Pyjamas و SK Telecom T1 و همچنین برپایی مسابقات ROG Masters با جوایز سالانه 500 هزار دلار به نمایش گذاشت. دامنه اقدامات ROG در این زمینه با همکاری با هتل های زنجیره ای تایوان ادامه یافت؛ ایسوس نخستین هتل گیمینگ جهان را نیز راه اندازی نمود. این هتل به طور کامل با بهترین تجهیزات ROG در یک محیط خیره کننده و تیزهوشانه طراحی شده است. این کمپانی با هدف تقویت نقش خود از شهروندی، توسعه یک پارادایم مشارکت اجتماعی حرفه ای را برای کاهش اثرات زیست محیطی، نوآوری در راه حل های فناوری سبز، مدیریت زنجیره تامین جهانی مسئولانه، حفظ حقوق کارگران و سرمایه گذاری بیشتر در جوامع نوظهور، ادامه داده است. از جمله دستاوردهای ایسوس در این زمینه، دریافت نشان توسعه دهنده CSR از سوی Taiwan Executive Yuan است. ASUS همچنان متعهد است که وضعیت موجود را به چالش بکشد و بر موفقیت های خود در سال 2017 تاکید می کند. ایسوس همواره به دنبال ارائه بهترین سبک زندگی دیجیتالی برای همه است.

ناگفته نماند که ایسوس در حال حاضر بزگترین برند تولید کننده مادربورد است و در رده بندی کارت گرافیک و نمایشگرهای گیمینگ نیز برای چندمین سال متوالی بیشترین میزان فروش و تولید را به خود اختصاص داده است.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

کلت خوبه این ایسوس

siavash-t

کلت؟

Peiman

منظورش کلا

siavash-t

آهان‌. ممنون

Sajad

ایسوس شایسته این عنوان هست واقعا. هرچند در زمینه گوشی علیرغم محصولات باکیفیتی که داره به جایگاهی که حقشه نرسیده ولی تو عالم پی سی کارش درسته.

Mortazavi

سري زنفون ٤ واقعا چيز خاصصي جز يه لنز اضافه كمم مصرف نداشت

siavash-t

مگه به جز ایسوس چه شرکت معتبر دیگه ای هست؟ بزرگترینش همین ایسوسه دیگه. درسته؟

Mortazavi

پادشاه اسمارتفون ها يعني htc هم هست

siavash-t

HTC رو یادم نبود. ولی انگار کم کم داره محو میشه…

Mortazavi

لپ تاب هاش كه خيلي خوبه نسبت به قيمتش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist