حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL)

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، گوگل

پیکسل 2 های گوگل حاشیه زیاد خبری داشتند که بیشتر بار منفی داشتند. یک ماه پیش تست مقاومت گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) را با هم در ترنجی دیدیم که البته خیلی خوب نبود، حالا می خواهیم بدانیم آیا نسخه بزرگتر آن می تواند عملکرد بهتری داشته باشد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست مقاومت گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL) را با هم ببینیم.

[aparat id=”wqerM”]

پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال همانند سال قبل در پیکسل های نسل اول و بر خلاف دو سال قبل در نکسوس 6P و نکسوس 5X در جنس بدنه تفاوتی ندارند. همچنین سخت افزار و دوربین نیز یکسان است و بیشترین تفاوت را در اندازه نمایشگر و حاشیه کمتر آن که البته ایرادهای بیشتری دارد، دید. موضوع مورد بحث ما در این مطلب پیرامون طراحی و کیفیت ساخت است که انتظار می رود برای هر دو دستگاه نتیجه ای یکسان داشته باشد.

پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL) در زمینه مقاومت در برابر خراشیدگی شیشه نمایشگر و بدنه همانند برادر کوچکتر خود عمل می کند. بدنه آلومینیومی همانند الجی جی 5 همچنان با پوششی پلاستیکی محافظت می شود و این پوشش در برابر خراشیدگی ضعیف است. این باعث می شود اگر موبایل خود را کنار کلید یا مواردی اینچینی قرار بدهید، ظاهری نامطلوب حاصل شود. جالب اینکه دکمه قفل در این دستگاه فلزی است اما روی آن روکش پلاستیکی قرار دارد حال آنکه در رنگ آبی پیکسل 2 شاهد حضور یک دکمه کاملا پلاستیکی بودیم.

در بحث مقاومت در برابر شعله نمایشگر OLED ساخت الجی آن 5 ثانیه کمتر از نمایشگر OLED ساخت سامسونگ در برادر کوچکترش دوام می آورد، یعنی 10 ثانیه برای سفید شدن و بازنگشتن پیکسل ها کفایت می کند. و در نهایت در بخش تست خم شدن پیکسل 2 ایکس ال می توان گفت که این دستگاه نقطه ضعف برادر کوچکتر خود را در قیمت سینی سیم کارت ندارد و خم نمی شود.

نظر شما درباره تست مقاومت پیکسل 2 ایکس ال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

گوشی دردسر ساز

Sajad

اونقدر عیب و ایراد بالا آوردن این گوشی ها که فرصت نشده بود زودتر از این به تست مقاومت پرداخته بشه ???

Mortazavi

من خیلی به این ایرادها اعتقاد ندارم چون تمام پیکسل ها که ایراد ندارند
تو بدترین حالت ممکن دستگاه شما یه ایراد داشته باشه که با بروزرسانی حل میشه

Peiman

فریم دور گوشی مقاومت خیلی پایینی دارشت . انگار داشت خیار پوست میکند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)