حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اگر دمای پیکسل ۲ ایکس ال را کاهش دهید، سرعت شارژ دستگاه نیز به شدت کاهش پیدا می‌کند

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، گوگل

تازه بود برای شما خبری از مشکلات جدید پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال را منتشر کردیم اما به نظر می‌رسد این آپدیت اخری مشکلات دیگری را نیز به دستگاه اضافه کرده است. با توجه به برخی از گزارش‌های منتشر شده در فروم‌های اندروید پیکسل ۲ ایکس ال اگر در دمای پایین قرار بگیرد، سرعت شارژ کمتری نیز پیدا می‌کند! در ادامه همراه باشید.

زمستان است و عموما دمای هوا تا زیر ۱۰ درجه سلسیوس هم کاهش پیدا می‌کند. اگر شما به بیرون بروید و قصد داشته باشید دستگاه خودتان را شارژ کنید، به دلیل این که دمای هوای زیر ۲۰ درجه است دستگاه دیر شارژ می‌شود و سرعد شارژ آن بسیار پایین می‌آید. با این که بر روی صفحه نمایش نوشته شده است “charging rapidly,” اما به این صورت نیست.

مشکلی که گفته شد برای بسیاری از کاربران زیر دمای ۲۰ درجه پیش آمده است و حتی با وجود استفاده از شارژر سریع یا فست شارژ باز هم دستگاه کند شارژ می‌شود مگر این که شما در محیط گرم‌تری حضور داشته باشید. به صورت عادی اگر مشکلی برای شارژ دستگاه وجود داشته باشد با اطلاعیه‌ای درست به کاربر هشدار می‌دهد اما در این ایراد پیش آمده برای پیکسل ۲ ایکس ال با این که شارژ دستگاه دیر انجام می‌شود اما باز هم با نوتیفیکیشن “charging rapidly,” رو به رو هستیم.

این مشکل تایید شده است و گوگل در حال بررسی موضوع است. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که سلول‌های باتری‌های Li-ion برای بهترین عملکرد باید در شرایط دمایی ۱۰ تا ۳۰ درجه قرار داشته باشد اما در هر صورت به وجود آمدن این مشکل برای پیکسل ۲ ایکس ال پس از آپدیت فوریه بسیار عجیب است.

این هم از مشکل دیگر! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamid reza

ممنون از گوگل بابت اسمارت فون بی نقصش 🙂

Peiman

همین دیشب بود که جناب مرتضوی گفت منتظر مشکل بعدی هستم???

amir shar

?گوگل داغونم کردی اصن

Mortazavi

و این داستان ادامه دارد…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....