حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسبت نمایشگر به بدنه گلکسی اس 9 حدودا 90٪ خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ یکی اولین ارایه کننده های نمایشگر کم حاشیه است. حقیقتا نمایشگر کم حاشیه استفاده شده روی گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 یکی از پیشرفته ترین نمایشگرهای موجود در بازار است. نمایشگر دو لبه خمیده رزلوشن بالا و حتی پشتیبانی از قلم در گلکسی نوت 8 فناوری های هستند که در دستگاه دیگر دیده نمی شوند. حالا درباره نمایشگر گلکسی اس 9 شایعه جالب منتشر شده است که بد نیست آن را با هم مرور کنیم.

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده از منابع نزدیک به سامسونگ احتمالا گلکسی اس 9 با نمایشگری بسیار کم حاشیه که نسبت نمایشگر به بدنه آن حدود 90٪ است ارایه می شود. شاید فکر کنید آیفون 10 حاشیه نمایشگر کمتری نسبت به گلکسی اس 8 دارد اما جالب است بدانید نسبت نمایشگر به بدنه گلکسی اس 8 با 84٪ بیشتر از نسبت نمایشگر به بدنه پرچمدار هزار دلاری اپل است. حال تصور کنید نمایشگر گلکسی اس 9 را که نسبت نمایشگر به بدنه 90٪ یا 89٪ داشته باشد!

در حال حاضر دستگاه های زیادی در بازار با عنوان نمایشگر کم حاشیه به فروش می رسند که بازه نسبت نمایشگر به بدنه آن ها بین 78 تا 82٪ است. این یعنی دستگاهی که در آینده خواهیم دید حاشیه نمایشگر بسیار کمی دارد. سامسونگ با تقریبا حذف کردن حاشیه نمایشگر از سمت پایین و کاستن آن تا حد ممکن از لبه بالا سعی دارد تا به این نمایشگر بسیار کم حاشیه برسد.

هنوز این خبر قطعی نیست و در حد شنیده به شمار می رود. سامسونگ یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولیدکننده های نمایشگر OLED است که به خوبی با جوانب مختلف تولید این نمایشگر آشناست. نظر شما درباره این شایعه چیست؟ نمایشگر کم حاشیه را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

خیلی خوبه ولی سخت میشه با کلیدای زیر گوشی کار کرد. احتمالافتادنش زیاد میشه

Yas

چيز قشنگى از اب درمياد

mTAAHAAm

من بعد از اس7 می خواستم اس 9 بخرم ولی بعد از اینکه گوشی فعلیم به مشکل خورد هم گوشیم خوب فروش نمی ره و هم اینکه تا حد کمی نسبت به سامسونگ دلسرد شدم.احتمال داره U11 بخرم.

Peiman

طبیعیه . قسمت پایین نمایشگر حذف میشه و نسبت بالاتر میره

Ahmad k

تا این اندازه بی حاشیه کار با دستگاه و کنترل را سخت میکنه. در ضمن چند میل فرق زیادی بر تصویر نداره ولی همین حاشیه برای حفاظت از ال ای دیش خوبه در برابر افتادن .تغییر روی باطری وکیفیت دوربین لازم ترند.

Mortazavi

به نظرم هوشمندانه ترین حرکت مال شیائومی بود که حسگرهارو آورد پایین و بالارو بدون حاشیه کرد چون حاشیه پایین بخاطر وجود دکمه های نرمافزاری مفیدتره.

Mortazavi

جناب عطایی یه سوال داشتم

مساحت نمایشگر های ۹/۱۸ نسبت به نمایشگر هایش ۹/۱۶ با قطر برابر،کمتره؟

Sajad

خیلی زیباتر و لوکس تر میشه. از طرفی اگه سایز صفحه نمایش رو بزرگتر نکنه طول گوشی هم کمتر میشه.

siavash-t

فردا می بینی گوشی اومده بدنه نداره! فقط صفحه نمایشه! ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)