حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ برنامه‌ی جدیدی برای جذب کاربران آیفون با استفاده از Note 8 معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اخبار، سامسونگ

این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست که دو کمانی اپل و سامسونگ به هیچ عنوان و در هیچ بازه‌ی زمانی با یکدیگر دوست و برادر نبوده‌اند و همچنین شرکت سامسونگ از هر فرصتی برای ضربه زدن به رقیب دیرینه‌ی خود استفاده می‌کند. از این گونه اقدامات می‌توان به انتشار ویدیوی تبلیغاتی اخیر توسط سامسونگ بر علیه اپل اشاره کرد و همچنین در جدیدترین این اقدامات، برنامه‌ی جدیدی از سوی سامسونگ برای جذب کاربران همیشگی اپل به سمت محصولات خود به راه افتاده تا طرفداران این برند آمریکایی را برای همیشه از اکوسیستم آن دور سازد. با ترنجی همراه باشید.

این برنامه که فعلا به صورت محدود در کره‌ی جنوبی به راه افتاده و بر اساس آن، از سوی این کمپانی به کاربران آیفون های اپل اجازه داده می‌شود تا برای مدتی با یک Galaxy Note 8 که به صورت اجاره‌ای در اختیار آن‌ها قرار گرفته کار کرده و متوجه ویژگی‌های خوب آن در استفاده‌ی روزمره بشوند. این برنامه از 21 تا 27 نوامبر در جریان بوده و محدود به 10 هزار نفر شرکت کننده می‌باشد. آن‌هایی که علاقه‌مند به تجربه‌ی این سرویس و استفاده از این فرصت هستند می‌توانند به صورت آنلاین ثبت نام کرده و منتظر پاسخی از سوی مسئولین برگزاری آن باشند.

زمانی یک کاربر در پروسه‌‌ی این برنامه انتخاب شود در مرحله‌ی بعد باید یک سپرده 45 دلاری را به عنوان هزینه‌ی اولیه بپردازد. با فرض آن که این کاربر در نهایت از این گوشی هوشمند راضی بوده و به فکر نگه داشتن آن باشد می‌تواند حد اختلاف پرداختی های خود با قیمت Note 8 را پرداخته و صاحب آن شود. همچنین سامسونگ به عنوان یک امتیاز ویژه اجازه‌ی انتخاب یکی از موارد اسپیکر بلوتوثی از شرکت JBL، بیمه رایگان صدمات صفحه‌نمایش و تخفیفات دیگر در رابطه با تجهیزات جانبی را، به شما می‌دهد.

برای کسانی که مایل به استفاده‌ی بیشتر از این گوشی نیستند می‌توانند آن را بدون مشکل برگشت داده و مبالغ دریافتی خود را به جز هزینه‌ی اولیه، پس بگیرند. در حال حاضر مطمئن نیستیم که این اقدام در جهت جذب کاربران می‌تواند تاثیر گذار باشد یا خیر اما امتحان آن ضرری نخواهد داشت.

 

نظر شما در رابطه با اقدامات اخیر شرکت سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

بالاخره یه عده با همین روش به سمت استفاده از سامسونگ میرن. البته این بار دومه که سامسونگ همچین سیاستی رو اتخاذ میکنه. احتمالا دفعه پیش تا حدی نتیجه گرفته.

JAVAD_S

همین کارو بکنه حتی توی ایران انجام بده باز نمی گردم سامسونگ بگیرم ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)