حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خط تولید جدید اینتل در چین برای تولید بیشتر پردازنده‌های Coffee Lake

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت اینتل به علت کمبود موجودی پردازنده‌های Coffee Lake، یک خط تولید جدید به منظور تولید بیشتر این پردازنده‌ها در کشور چین خواهد داشت. در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

اینگونه که به گوش می رسد، پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل توانسته‌اند بسیار پر مخاطب حاضر شوند و مدتی پیش نیز شایعاتی مبنی بر کمبود موجودی پردازنده‌های Coffee Lake اینتل منشتر شد و پس از مدتی این شایعه توسط Newegg تایید شدند. شرکت اینتل نیز به منظور تولید بیشتر این پردازنده‌ها و پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان تصمیم گرفته است تا یک خط تولید جدید را در کشور چین به فعالیت مشغول کند. این خبر برای بسیاری از افراد ممکن است به منظور تولید پردازنده‌هایی با کیفیت پایین‌تر باشد، اما آنچه که گفته شده‌است بدین شکل نخواهد بود.

 

 

طبق منبع خبر، خط تولید جدید در شهر چنگدو کشور چین تنها وظیفه برخی از آزمایشات را دارد و اصطلاحا می‌توان گفت این یک نوع خط اسمبل جدیدی از سوی شرکت اینتل است. بنا بر قوانین اینتل در مورد ساخت پردازنده، این خط تولید جدید موظف به انجام برنامه یکپارچه اینتل خواهد بوده و فعالیت این خط می‌بایست دقیقا برابر با متولوژی‌های اینتل خواهد بود. بدین ترتیب پردازندهای تولید شده در این خط جدید شرکت اینتل از نظر کیفیت تفاوتی را نخواهند داشت. طبق منبع خبر، مخاطبان این پردازنده‌ها از روز 15 دسامبر می‌توانند پردازنده‌های Coffee Lake را از چین نیز تهیه کنند. همچنین انتظار می‌رود تا افزایش قیمت‌های اعمال شده در خلل کمبود پردازنده‌های مذکور، طی این خط تولید جدید شرکت اینتل حداقل کمی کاهش یابند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

حالا هرچقدر هم بگه کیفیت تفاوتی نداره ولی باورش واسه خیلیا مشکله.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist