حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Rocket League برای کنسول Nintendo Switch عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی، کنسول بازی، نینتندو

در اوایل امسال بود که بازی محبوب Rocket League اعلان شد که بزودی برای کنسول‌های Nintendo Switch عرضه خواهد شد و بعدها تأیید شد که این بازی در تاریخ 14 نوامبر (23 آبان) منتشر خواهد شد، بنابراین اگر کنسول Nintendo Switch دارید می‌توانید هم اکنون این بازی را از فروشگاه الکترونیکی سوئیچ و یا خرده فروشی‌های دیگر دریافت کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق گفته Nintendo در مورد این بازی در وب سایت خود، “برای تجربه حالت فصلی آفلاین با تمامی امکانات، انواع مختلف بازی، مسابقات عادی یا casual، مسابقات آنلاین رقابتی و حالت ویژه Mutators که به شما این امکان را می‌دهد که قوانین بازی را کاملا تغییر دهید، به زمین مسابقه بروید. با یکی از قوی‌ترین سیستم‌های شخصی سازی بین دیگر بازیکنان جلب توجه کنید و با رقیبانتان در سایر پلتفرم‌ها به رقابت بپردازید.

قیمت این بازی 19.99 دلار می‌باشد که خیلی مناسب است و از حالت آنلاین 1 تا 8 نفره نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین در حالت دستی نیز با فرض اینکه شما دارای تعداد کافی کنترلر باشید تا 8 بازیکن پشتیبانی خواهد کرد. اگر چه برای حالت تلویزیون به نظر می‌رسد که تعداد بازیکنان حداکثر تا 4 نفر باشد.

بازی Rocket League برای چندین پلتفرم مختلف در دسترس است که شامل Xbox One، PS4، Windows، Mac و در نهایت Nintendo Switch می‌باشد. نسخه Switch این بازی شامل ماشین‌های مبارزه‌ای ماریو، لوئیجی و ساموش نیز خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98