حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیبورد BlackWidow Ultimate محصول شرکت ریزر (Razer) در برابر نفوذ مایعات کاملا مقاوم است

برای همه‌ی ما پیش آمده که به طور تصادفی مایعاتی را بر روی میزکار و صفحه کلید خود بریزیم. در بعضی مواقع این اتفاق پیامد خاصی را به دنبال نخواهد داشت اما احتمال این هم وجود دارد که چنین پیش آمدی باعث به‌وجود آمدن خرابی‌های عمده و از کار افتادگی دائم دستگاه‌های الکترونیکی ما، بخصوص صفحه کلید رایانه شود. در این گونه مواقع کیبورد‌های ضد آب می‌توانند کمک شایانی به کاربران رایانه‌های شخصی داشته باشند. با ترنجی همراه شوید…

اگر از کابران و طرفداران کیبورد‌های مخصوص بازی شرکت ریزر (Razer) باشید، باعث خوشحالی شماست که بدانید یکی از ویژگی‌های مهم تعبیه شده در کیبورد تازه معرفی شده‌ی این شرکت، قابلیت محافظت در برابر نفوذ مایعات است. این کیبورد دارای رده‌بندی IP54 بوده که به معنای محافظت شده در برابر آسیب های دائمی نفوذ مایعات است.

 

Min-Liang بنیان گذار و مدیر عامل حال حاضر این شرکت، اعلام کرد:

 

ما به هیچ عنوان از توسعه و پیشرفت کیبورد‌های گیمینگ خود دست نمی‌کشیم و مثل گذشته به دنبال ارتقا بخشیدن به آن‌ها هستیم. BlackWidow Ultimate در حال حاضر با دوام‌تر از همیشه بوده و اولین کیبورد دارای قابلیت حفاظت در برابر گرد و غبار به همراه ویژگی ضد‌ آب بودن است.

 

همچنین همانند گذشته قابلیت شخصی‌سازی نور پس‌زمنیه‌ی هر کلید به شکل جداگانه به سلیقه‌ی کابران توسط نرم افزار Synapse وجود خواهد داشت.

 

به علاوه این صفحه کلید از تکنولوژی اختصاصی سوئیچ‌های مکانیکی شرکت ریزر (Razer) بهره‌ می‌برد که عمر مفید این دستگاه را به عدد باورنکردنی 80 میلیون بار فشرده شدن هر کلید می رساند.

 

قابلیت شناسایی 10 کلید فشرده شده به طور همزمان تا 10 کلید، حالت مخصوص بازی، کلید‌های کاملا قابل شخصی‌سازی، و البته ضد آب بودن از قابلیت‌های مهم این کیبورد مخصوص بازی هستند.

 

صفحه‌کلید مخصوص بازی BlackWidow Ultimate را می‌توانید با قیمتی معادل 110 دلار از سایت رسمی ریزر خریداری کنید.

 

نظر شما درباره‌ی محصولات مخصوص گیم شرکت ریز چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

https://m.gsmarena.com/moms_iphone_x_unlocked_via_faceid_by_son-news-28260.php
لطفا اینو کامل ترجمه کنید فیس ای دی تحت شرایط خاصی فریب خورده هر ویدیو که میذارن پشتش یه کلک هست واسه خراب کردن اپل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)