حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارشات کاربران حاکی از وجود مشکلات بلوتوث در گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال (Pixel 2, Pixel 2 XL) می‌باشد

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار، گوگل

در حالی که نتایج منتشر شده از نقد‌ و‌ بررسی های انجام گرفته بر روی گوشی‌های هوشمند پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال (Pixel 2, Pixel 2 XL) نوید یک محصول خوب را می‌دهند، در جدیدترین گزارشات ارائه شده از سمت کاربران به نظر می‌رسد تجربه‌ی کاربری آن‌ها در زمان استفاده از بلوتوث این دو گوشی هوشمند با مشکلاتی همراه بوده است. با ترنجی همراه شوید.

با توجه به گزارشات جدید منتشر شده از سوی کابران در انجمن کابران گوشی‌های پیکسل (Pixel User Community)، برخی از آن‌ها ادعا می‌کنند هنگامی که هدست بلوتوث خود را به گوشی هوشمندشان متصل کرده و دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) را فعال می‌کنند، تلفن همراه آن‌ها دیگر قادر به شناسایی دستورات صوتی آن‌ها نیست، با وجود آن‌که صدای هشدار پخش شده پس از فعال‌سازی دستیار گوگل (Google Assistant) نشان می‌دهد که منتظر دریافت دستورات صوتی کاربر است.

 

این‌طور که به نظر می‌رسد این مشکل تنها در هنگام استفاده از برخی برند‌های هدست بلوتوث دیده شده که شامل برندهای Plantronics ,Anker ,Beats ,LG و …می‌باشد. البته باید در نظر داشت که لزوما این مشکل گریبان گیر محصولی از شرکت خاصی نبوده و می‌تواند بیشتر از این ها نیز باشد. اما خبر خوب این است که مدیر انجمن جامعه گوگل اذعان داشته که از مشکل به وجود آمده برای کابران آگاه بوده و این به آن معناست که گوگل هم از وقوع چنین مسئله‌ای مطلع است و در حال حاضر به دنبال جمع‌آوری اطلاعات بیشتری پیرامون این موضوع می‎باشد.

 

هنور راه حل خاصی برای رفع دائم یا موقتی این مشکل ارائه نشده و کاربران باید تا انتشار آپدیتی از سوی گوگل برای رفع این مشکلات بر روی گوشی های هوشند پیکسل (Google Pixel 2) منتظر بمانند.

نظر شما در این باره چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rog_Pc_Gamer

سوالم اینه چه چیزش مشکل نداره؟

amir shar

خخخ امروز وقتی سایتای تکنولوژی رو باز کردم اول دنبال خبر مشکلات جدید پیکسل ها میگشتم از اونجایی که مشکلات براش عادی بوده

میشه گفت پیکسل۲ اول مشکل بوده بعد تبدیل به گوشی شده ?

Sajad

به نظرم گوگل باید یه مسابقه واسه پیش بینی مشکل بعدی پیکسل برگزار کنه. چون انواع مشکلات رو داشته. حدس زدن بعدیش واقعا سخته!

ahmad

گوگل شانس اورد اکثر مشکلات گوشیای جدیدش نرم افزاری هست باید بیشتر کار کنه مثل اپل

Mahdi.L

باگسل
#Just_4_Fun

JAVAD

پیشنهادم اینه که کلا این گوشی هارو از توی بازار جمع کنه و کلا منکر بشه که همچین گوشی تولید شده چیزی که توی مملکت ما خیلی رایج هست و جواب هم میده ، لااقل اینطوری دیگه هر روز ایراد جدیدی ازش در نمیاد

Peiman

امسال رکورد زد با این تعداد مشکلات

REZA

واسم عجیبه دوتا تولید کننده مجزا دارن پیکسل ها ولی مشکلاته تقریبا مشابه.چرا اینقدر مشکل ،عجه هم که نکرد گوگل.

Peiman

وقتی تمام تمرکز رو بزاره رو یه بخش همین میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)