حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گرامرلی (Grammarly) صفحه کلید خود را برای دستگاه‌های iOS عرضه کرد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | iOS، اخبار، نرم‌افزار

اگر جزو افرادی هستید که زمان زیادی را صرف تایپ کردن در کامپیوتر می‌کنید، ممکن است با گرامرلی (Grammarly) آشنا باشید. Grammarly ابزاری است که گرامر یا دستورات زبان را هنگام تایپ کردن برسی کرده و به اشتباهات در آن، جهت ویرایش و رفع اشکال آن‌ها اشاره می‌کند. حالا به نظر می‌رسد که Grammarly از طریق صفحه کلید خود، به دستگاه iOS شما می‌آید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این شرکت اخیرا اعلام کرده که صفحه کلید خود را با نام Grammarly Keyboard عرضه کرده است و همانطور که از نام آن مشخص است، این صفحه کلید برای دستگاه‌های iOS می‌باشد که عملکردی مشابه با ابزار دسکتاپ را فراهم می‌کند و کاربران از آن می‌توانند به منظور اصلاح دستور زبان خود در هنگام تایپ کردن بر روی تلفن‌هایشان استفاده نمایند.

طبق گفته گرامرلی ، الگوریتم Grammarly توسط برخی از متخصصین پیشرو جهان در زمینه فناوری زبانی به کار گرفته شده است و نه تنها مشکلات گرامری و املایی خاص را پیدا می‌کند، بلکه انواع جملات گیج کننده که موجب تعجب همکاران و یا بدتر از آن رئیستان می‌شود که شما در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید، را نیز پیدا و رفع می‌کند.

در حال حاضر صفحه کلید Grammarly فقط برای دستگاه‌های iOS عرضه شده است، اما با توجه به پست منتشر شده توسط این شرکت، نسخه اندرویدی آن نیز بزودی منتشر خواهد شد و بنابراین اگر از iPhone یا iPad استفاده می‌کنید، می‌توانید برنامه را از طریق فروشگاه برنامه iTunes دانلود کنید. با این حال توجه داشته باشید که یک نسخه اندرویدی از این برنامه در Google Play Store نیز وجود دارد که کمی گیج کننده می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خیلی ویژگی جالبی داره تعجب کردم

Peiman

بالاخره نسخه اندرویدش موجوده یا قرار منتشر بشه؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98