حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی در سال 2018 دوباره شروع به تولید گوشی‌ با دوربین دوگانه خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، موبایل

اچ تی سی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که برای ثبت تصاویر بهتر، شروع به تولید گوشی‌هایی با دوربین دوگانه کرد، اما به جای گسترش آن فناوری و بهتر کردنش، آن را کنار گذاشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

HTC One M8 که در سال 2014 معرفی شد، مجهز به دوربین دوگانه بود که دوربین دوم برای اندازه گیری عمق بود و امکان ایجاد یک افکت عمیق را فراهم می‌کرد، مانند آنچه که در گوشی‌های مدرن وجود دارد.

خب، به هر حال این شرکت در سال 2018 دوباره شروع به تولید گوشی‌هایی با دوربین دوگانه خواهد کرد. Chialin Chang رئیس بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت می‌گوید: “مطمئنا سال آینده گوشی‌ای با دوربین دوگانه عرضه خواهیم کرد، اما باید بدانیم چگونه این ویژگی را برجسته کنیم.”

در اصل، گوشی‌های HTC از اطلاعات عمقی استفاده می‌کردند تا کاربران بتوانند فوکوس روی یک تصویر جابجا کنند و همچنین افکت بوکه را ارائه دهند، اما مانند تلفن‌های هوشمند امروزی، حالت پرتره اختصاصی نداشتند و تمایز خاصی بین شخصیت و پس زمینه بوجود نمی آوردند. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد HTC نمی‌داند که چه کاری را باید با سیستم دوربین دوگانه انجام دهد و تنها چیزی که می‌داند این است که قرار است یک گوشی با سیستم مشابهی بسازد.

 

نظرتان در مورد بازگشت HTC به شرکت‌های تولید کننده گوشی‌ با دوربین دوگانه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

اچ تی سی از یه لیدر در زمینه گوشی به یه پیرو اونم با تاخیر یکی دو ساله تبدیل شده. یه زمانی شکوه و کلاسی داشت واسه خودش…

siavash-t

اچ تی سی اگه بتونه طراحی ای رو کنه که در عین کاهش حاشیه گوشی، شبیه به iphone x، نوت ۸، اس ۸ یا شبیه اونها نشه، می تونه خودش رد بکشه بالا. مخصوصا اگه کیفیت دوربین و باتری گوشیهاش رو بالاتر ببره.

Peiman

نباید همچین چیز هایی رو بگن خصوصا بعد از معرفی گوشی جدید. (مثلا)منه طرفدار اچ تی سی چند ماه دیگه صبر میکنم تا گوشی 2018 با دوربین دوگانه بیاد و این به فروش گوشی امسال لطمه میزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98