حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بتای اندروید 8.0 برای سامسونگ Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | Android، سامسونگ

بعد از یک هفته شایعه و اذیت کردن، بالاخره سامسونگ نسخه رسمی بتای اندروید 8.0 را برای پرچمدارنش یعنی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus منتشر کرد. صاحبان دستگاه‌های ذکر شده در ایالات متحده، انگلستان و کره جنوبی از سامسونگ می‌گویند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پیش نیاز برای پیوستن به برنامه بتا ساده است: در ایالات متحده، شما نیاز به یک نسخه آنلاک شده Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus از Sprint و یا T-Mobile دارید تا بتوانید از آن استفاده کنید. در صورتی که شما ساکن انگلستان هستید، تغییرات آنلاک شده هر دو دستگاه کافی خواهد بود. اگر پوشش داده شود، سپس به راحتی اعضای سامسونگ یا برنامه سامسونگ + می توانند درخواست دریافت نسخه بتا را بدهند که از طریق Play Store و Galaxy Apps در دسترس می‌باشد.

این بروز رسانی علاوه بر دریافت نسخه بتای اندروید 8.0، موجب پیشرفت‌های Samsung keyboard، Samsung Cloud، پشتیبانی از پشتیبانی از قابلیت Dual Messenger Apps، بهبود عملکرد، امنیت و… نیز می‌شود. در ادامه تغییرات این نسخه را می‌توانید مشاهده کنید.

و مثل همیشه، توجه داشته باشید که نسخه‌های بتا همیشه با یک سری مشکلاتی مواجعه هستند، پس بهتر است تا انتشار نسخه رسمی اندروید 8.0 اوریو برای Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus صبر کنید.

 

تغییرات نسخه بتا اندروید 8.0 برای Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus

قبلا گزارش شده است که T-Mobile قصد دارد تا از نسخه بتا پشتیبانی کند. تغییراتی که Galaxy S8 از T-Mobile در نسخه بتا دریافت می‌کند، نسخه نرم افزار G950USQI1ZQJJ است.

تغییرات بسیار توصیفی است و تعجب آور نیست و یکی از مهمترین بروزرسانی‌های پلتفرم اندروید است. این بروزرسانی 1.4 گیگابایت حجم دارد و شامل Experience 9.0 و ویژگی‌های جدید اندروید 8.0 اوریو می‌باشد.

تغییرات نشان می‌دهد که برخی از برنامه‌ها باید به صورت جداگانه به روز شوند تا بتوان با بکارگیری آن بتای مورد استفاده قرار گرفت. سامسونگ اخیرا بسیاری از برنامه‌های خود را با پشتیبانی از اندروید 8.0 اوریو به روز کرده است.

برای مشاهده تمام تغییرات نسخه بتا اندروید 8.0، اسکرین شات پایین را مشاهده نمایید. انتظار داریم که سامسونگ نسخه رسمی اندروید 8.0 اوریو را در آینده‌ای نزدیک منتشر کند.

 

نظرتان در مورد این بروز رسانی چیست؟ آیا قصد دریافت آن را دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

یه سوال
چجوری اسکرین شات پانوراما میگیرن؟؟؟؟؟

SAMSUNG_KING

مدل گوشیت چیه?
تا اوجایی که من میدونم این قابلیت مخصوص گوشی های سامسونگه

Peiman

قابلیت بدرد بخوریه

Amin.light33

نه عزیز مخصوص گوشی های سامسونگ نیست، با برنامه longscreenshot میتونید اسکرین شات طولانی بگیرید

Peiman

ممنون از راهنماییت

ahmad

اکثر شرکتا اندروید 8 رو رلیز کردن سامی تازه بتا رو شروع کرده خسته نباشی قهرمان

Rog1

احمد جان لیست تغییراتو ببینین
البته همون طور که قبلا گفتم چون سامسونگ رابط کاربریش تقریبا بیشترین فاصله رو با اندروید خام داره و از طرفی میخوان تمام باگ هاش رو ( البته ایشالله بگیم) بر طرف کنن و یه نسخه کامل بدن بیرون و بیشترین تغییرات رو دارن نسبت به شرکتای دیگه و از طرفی دسترسی های گوگل رو محدود میکنه و دسترسی های خودش رو بیشتر و 780 اپ غیر گوگلی ( ملاحظه کن با عدد 178 تایی سونی ) برای سیستم عامل اندروید مختص خودش داره میشه باهاش این تاخیرو تا حدودی توجیه کرد

ahmad

Rog1 عزیز حرفت درسته ولی خدایی ببین چقدر از معرفی اندروید8 گذشته و حتی خیلی از شرکتا اپدیتشونو دادن ولی سامی تازه بتارو شروع کرده و خدا میدونه چقدر طول بکشه این خیلی خوب نیس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98