حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دراپ تست الجی وی 30 (LG V30) در مقابل گلکسی نوت 8

نوشته

6 سال قبل | 10 دیدگاه | ال‌جی، تماشا کنید

دقیقا یک هفته پیش تست مقاومت ال جی وی 30 (Lg V30) را با هم در ترنجی دیدیم. الجی در V30 با اینکه از شیشه استفاده کرده اما گواهی مقاومت درجه نظامی MIL-STD-810G را حفظ نموده است. در تست مقاومت عملکرد مناسبی را از نماینده الجی دیدیم اما آیا در قابل سقوط نیز مقاومت خوبی دارد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا دراپ تست الجی وی 30 (LG V30) در مقابل گلکسی نوت 8 را از Phonebuff ببینیم.

[aparat id=”xwiBs”]

در بازاری هستیم که تقریبا همه پرچمدارها شیشه ای شده اند. الجی وی 30 نیز همانند الجی جی 6 (LG G6) از بدنه شیشه ای بهره می برد. این بار الجی ترجیح داده است برای پشت و جلوی دستگاه از یک شیشه استفاده که آن چیزی نیست جز گوریلا گلس نسل 5!

همانطورکه در ویدیوی منتشر شده توسط Phonebuff دیدیم، بر خلاف اکثر موبایل های شیشه ای، قاب پشتی الجی وی 30 مقاومت بسیار بالایی در برابر افتادن داشت و در طول تمام دراپ تست ها اصلا نشکست و این موضوع قابل توجهی است. هر چند در افتادن از رو به رو نسبت به نمایشگر حتی اج گلکسی نوت 8 عملکرد پایین تری را شاهد بودیم اما این دستگاه پس از افتادن های زیاد نیز حتی قابل استفاده است. پس از 10 بار سقوط به روی نمایشگر شاهد ایرادهایی در دوربین زاویه دید عریض و دوربین سلفی بودیم و البته اختلال هایی نیز در نمایشگر و حالت همیشه روشن (AOD) آن پیش آمده بود.

به صورت کلی می توان گفت الجی وی 30 یک دستگاه ضد آب با گواهی IP68، بسیار مقاوم با گواهی MIL-STD-810G و مقاوم در برابر سقوط است اما اگر از دسته کاربران هستید که موبایل شان خیلی سقوط می کند، توصیه همیشگی ما مبنی بر استفاده از برچسب و قاب را فراموش نکنید.

نظر شما چیست؟ مقاومت الجی وی 30 (LG V30) در مقابل افتادن چطور بود؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

هردو خوب بودن ولی ال جی فراتر از انتظار ظاهر شد

mTAAHAAm

بعد از آسیب دیدن هزینه تعمیر کدوم کمتره؟ این هم مهمه.

Sajjad

آسیب ببینه زیاد به این چیزا توجه نمیکنی…یه نگا به جیبت و قیمت تعمیرش همه مقایسه ها رو نابود میکنه

ahmad

قطعا ال جی کمتره

Sajjad

دلمان برای ترنجی و صدرا و سینا تنگ گشته بود 🙂
هنوزم مطلب بنویسیم میزارین تو سایت؟

Peiman

سری وی الجی همیشه مقاومت خوبی داشته

Sajad

جفتشون خوب بودن. ولی فکر میکردم صفحه نمایش الجی مقاومتر از نوت ۸ باشه.

Mortazavi

پسر چقدر خوب این وی30 و چقدر هم از نوت خوشگلتره مخصوصاً پشت گوشی که در برابر نوت8 مثل پرشیا مقابل پراید میمونه.

mega08

الان این دوتا چ ربطی ب هم دارن آخه . الجی v30 استانداردهای مقاومت و نظامی داره . ولی نوت فقط ip68. با این حال بازم نوت خیلی خوب کار کرد.
فقط ی چیزی برام عجیبه اینه که چرا گوریلا گلس هایی ک سامسونگ ب کار میبره . مقاومت کمتری نسبت به نمونه های مشابه در سایر گوشیا داره ؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)