حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی موبایل از بازار چین خارج می شود

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی

شاید الجی به صورت کلی شرکت سودآوری باشد و در بخش لوازم خانگی بتواند عملکرد درخشانی را رقم بزند اما در بخش موبایل عموما شاهد ضرر است. بازار چین نیز بازاری است که سامسونگ صدر نشین را از عرش به فرش رساند، پس می تواند به سادگی متوجه شد که این بازار برای الجی خیلی سخت تر خواهد بود. امروز خبرهایی به گوش می رسد که الجی موبایل از بازار چین خارج می شود و این موضوع با توجه به عملکرد اخیر این شرکت در بازار مذکور، دور از ذهن نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

چین

چین

چین در یک برنامه مدون برندهای متفاوتی را در زمینه های مختلف تقویت کرد. بخش موبایل یکی از زمینه هایی است که به شدت رشد داشته و این رشد به گونه ای است که حالا بازیگرهای اصلی بازار موبایل این کشور برندهای همین کشور هستند! هر چند اپل توانسته با ورود برنامه ریزی شده به بازار چین سهم خوبی از این بازار بزرگ را داشته باشد اما فعالیت دیگر برندها از جمله سامسونگ در این بازار بسیار سخت شده است.

الجی موبایل اما به شکلی مشخص در بازار چین غیبت طولانی داشته و حالا شاید این غیبت به خروج ختم شود. آخرین پرچمدار الجی که به شکل مشخص وارد چین شد، الجی جی 5 بود، این شرکت مدل های جی 6 و وی 30 را وارد بازار چین نکرده و تمام سهم آن ها از بازار بزرگ 480 میلیون دستگاهی تنها 0.16 میلیون دستگاه بوده است که این قطعا آمار خوبی نیست.

با توجه به عملکرد ضعیف الجی در عرضه گوشی موفق الجی وی 30 (LG V30) در اکثر بازارها و احتمال عدم معرفی الجی جی 7 در نمایشگاه MWC 2018 باید گفت شاید این شرکت در بازار جهانی سال 2018 نیز اقبال خوبی را تجربه نکند!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید الجی بتواند بازگشت خوبی به بازار موبایل داشته باشد؟ شما لازمه یک بازگشت قوی را چه موردی می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بازار واقعا بازار سختیه!!! رقابت با دستگاههای چینی تو کشور خودشون

Peiman

منظورم بازار چین

Phinker

البته این که می گین اائما صرر داده که احمقانست حالا درسته که تو این یک سال و خوردی رو وی 20 و جی 6 فروش تقریبا کمتر از انتظاری داشتش ولی الان وی 30 تو این 5 ماه حدود 4 میلیونی فروخته و تو سه ماه چهارم 2.5 میلیون دلار سود ورد و سال آینده در آمد حاصل از تأمین اولد اپل و ساخت پیکسلم به جیب میزنه در مورد بازار چینم باید گم که عجیب ترین بارار دنیاست و الان با توجه به سازنده های داخلی اکثرا گوشی خودشونو میخرن و انحصارا حدود 92 درصد در اختیار شیائومی اوپو و ویو هوآوی و تا حدودیم اپله و اینکه میگن الجی به زودی ازش خارج می شه به نظرم شایعست و از سال دیگه با قدرت تو چین ادامه میده تازه سامسنگم فقط2 درثد سهام داره
https://www.theverge.com/2017/12/6/16741142/china-smartphone-market-stats-android-oem-2017

Mortazavi

تنها کمپانی هایی که قدرت رقابت تو بازار چین رو دارن سامسونگ و اپلن

Phinker

اولا که این خبره الکیه دوما فعلا که سامسنگ فقط 2.5 درصد سهام داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)