حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) معرفی می‌شود

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

دیروز تصویری از وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) همراه با یک تیزر تبلیغاتی از طرف کارل پی، یکی از بنیان گذاران کمپانی وان پلاس منتشر شد. این تصویر درز شده، تاریخ 16 نوامبر را برای عرضه‌ی این گوشی هوشمند اعلام می‌کند، یعنی 4 روز پیش از آنچه که قبلا در شایعات اعلام شده بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بر اساس تصویر درز یافته اینگونه برداشت می‌شود که احتمالا عرضه‌ی این گوشی در ابتدا از کشور هند آغاز خواهد شد و پرچمدار فعلی این کمپانی، یعنی وان پلاس 5 نیز در ابتدا از طریق سایت آمازون به فروش رسید. به دلایلی تاریخ دقیق عرضه‌ی مستقیم این گوشی هوشمند هنوز در دسترس نیست.

گوشی هوشمند وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) معرفی می‌شود

همچنین این تصویر بیام می‌کند که این گوشی همانند سری قبلی خود دارای یک صفحه نمایش بزرگ می‌باشد و انتظار داریم که صفحه نمایش این گوشی هوشمند دارای نسبت ابعاد 18:9 با کیفیت Full View باشد. سنسور اثر انگشت که به صورت مبهم در تصویر مشخص شده، احتمالا به روی پنل پشتی این گوشی قرار گرفته است.

وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) احتمالا دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون 835 همراه با حافظه‌ی رم 6 یا 8 گیگابایتی خواهد بود. بر طبق اعلام AnTuTu انتظار می‌رود که دارای یک دوربین 20 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی باشد و همچنین گفته شده است که به طور پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید اوریو (Oreo) خواهد بود.

 

دیدگاه شما در مورد پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

از طرف خود شرکت این تاریخ تایید نشده باید منتظر موند ظاهرا دوربینش تغییر کرده

Sajad

یعنی ممکنه دوربینش دوگانه باشه!؟

Peiman

??? چرا ممکن نباشه؟ قطعا هست همون‌طور که نسل قبلیش دوگانه بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h