حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر فاش شده از وان پلاس 5T نشان از نمایشگر بدون حاشیه دارد

از هنگامی که وان پلاس 5 به بازار ارائه شد شایعاتی درباره عرضه محصولی جدید از شرکت وان پلاس وجود داشته‌اند. وان پلاس در سال گذشته نیز وان پلاس 3T را در زمانی مشابه عرضه کرد پس طبیعتا شایعات منتشر شده درباره وان پلاس 5T هستند. شرکت مورد بحث صبحتی درباره کار کردن بر روی دستگاه این چنینی نداشته است. رندر جدید منتشر شده از وان پلاس 5T اشاره به عرضه این محصول با نمایشگر بدون حاشیه دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پرچمدارهای سال جاری علاقه خاصی به نمایشگر بدون حاشیه ایجاد کرده‌اند. رندر فاش شده از وان پلاس 5T نشان از حرکت وان پلاس به سوی نسبت نمایشگر 18:9 دارد. این موضوع به معنی وجود نمایشگر بدون حاشیه در دستگاه مورد بحث است هرچند که تغییر مرزهای کم حاشیه بودن از سوی وان پلاس همانند گلکسی اس 8 متحمل نیست.

برای مثال، مکان حسگر اثر انگشت باید تغییر کند و اگر قرار باشد این رندر به حقیقت تبدیل شود حسگر اثر انگشت باید به پشت دستگاه انتقال یابد. احتمالا وان پلاس 5T  همانند وان پلاس 5 دارای دوربین دوگانه خواهد بود پس موضوع قافل گیر کننده‌ای نخواهد بود.

این موضوع که آیا وان پلاس 5T در خط تولید قرار دارد و یا خیر تنها در آینده مشخص خواهد شد. جزییات و اطلاعات بسیاری موجود نیست و مدارک بسیار کمی وجود دارند پس تا ماه آینده که انتظار می‌رود وان پلاس از محصولی جدید رونمایی کند این موضوع مشخص نخواهد شد.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

پشتش همچنان زشت

Sajad

ترکیبی از چند کنپی مختلف…

Peiman

پشتش دقیقا مثله قبله و مورد پسند همه نیست. بهتر بود پشت رو بهتر طراحی کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید