حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به موبایل تاشو با دو نمایشگر ZTE Axon M

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | ZTE، تماشا کنید

موبایل های هوشمند خسته کننده! این ها همیشه یک طراحی دارند اما هر از گاهی پیش می آید که برخی ایده ها و البته مهم تر از آن، دارنده ایده ها آنقدر مصمم هستند که خود را به عرصه عمل می رسانند. ZTE Axon M مسلما یکی از این ایده هاست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با این موبایل تاشو با دو نمایشگر آشنا شویم و تصورات شما را از یک موبایل تاشو عوض کرده و در نهایت، دیدی به آینده داشته باشیم.

چند وقتی هست که پتنت های مختلف موبایل ها تاشو با نمایشگر تاشو را می بینیم. مسلما Axon M زد تی ای از این دست دستگاه ها نیست و همانطور که دیدید بین دو نمایشگر مرز قابل دیدنی وجود دارد که برای استفاده نرمال در حالت نمایش محتوا روی دو نمایشگر به صورت پیوسته مناسب نیست اما در حالت های در نظر گرفته شده دیگر واقعا جذاب و جالب توجه بود. این دستگاه بدون اضافه کردن موضوعی نا متعارف به موبایل توانسته است دستگاهی در ظاهر فرم فکتور عادی تولید کند اما دقیقا یک فرم فکتور جدید را ارایه کرده باشد. این راهی است که مخاطب با دید قدیمی می تواند به این دید جدید بهتر فکر کند.

خب، می توان گفت که عملکرد نرم افزاری خیلی روان و مناسب روزمره نبود اما مسلما شبیه به این دستگاه و نمونه های بهتر شده آن را می توان در سال های آتی در بازار دید. نظر شما درباره نحوه کاربری گجت هایی با این هویت چیست؟ حتما می دانید که چندی پیش شایعاتی درباره اپل نیز منتشر شد که شاید آیفون هایی بعدی با این سبک به بازار عرضه شوند و سامسونگ هم که چند سالی هست چنین شایعه ای پیرامونش زمزمه می شود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

تغییر و نوآوری خوبه به شرطی که مفید و سودمند واقع بشه

ahmad

یه چیز مزخرفی به نظر میاد

Sajad

چیز چندان هیجان انگیزی نبود. ولی واسه شروع بد نیست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)