حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل تاشو TCL با قابلیت تبدیل شدن به ساعت در دست توسعه است

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | فناوری‌های نوین

توسعه موبایل تاشو برای شرکت های کوچک و بزرگ به سندی برای اثبات توانایی های فنی تبدیل شده و در جدیدترین مورد کمپانی چینی TCL به این روند ملحق شده است. این کمپانی که به عنوان سهام دار اصلی آلکاتل و توسعه دهنده موبایل های بلک بری کی‌وان و کی‌۲ شناخته می شود، با ثبت ۵ پتنت متفاوت در پی وارد شدن به این حوزه است. موبایل تاشو TCL با قابلیت تبدیل شدن به ساعت در دست توسعه است و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

TCL

TCL

این پتنت ها شامل پنج طرح مختلف برای توسعه موبایل و تبلت تاشو است. طراحی در نظر گرفته شده برای این دستگاه ها به گونه ای است که بدنه آن در جهات عمودی، افقی، به طرف داخل یا خارج خم می شود. البته پنجمین طرح که از همه جذاب تر است به شرح موبایلی انعطاف پذیر می پردازد که در صورت تا شدن به شکل یکساعت هوشمند در خواهد آمد. موفقیت این شرکت در توسعه طرح پنجم به معنی احیای مدل مفهومی لنوو Cplus خواهد بود.

TCL که از کمپانی های شناخته شده در حوزه تلویزیون هم به شمار می رود، قبلا بدون اشاره به جزییات دقیق از معرفی موبایل تاشو تا سال ۲۰۲۰ خبر داده بود. با توجه به پتنت بودن این طرح ها هنوز مشخص نیست که واقعا به بازار راه پیدا خواهند کرد یا خیر اما برخی منابع مدعی شده اند که چینی ها در حال سپری کردن مراحل اولیه طراحی این دستگاه ها هستند. هرچند در مسیر توسعه موبایلی که به ساعت تبدیل شود، چالش های سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری وجود دارند و غلبه بر آنها مستلزم صرف زمان بسیاری است.

با توجه به مهارت کمپانی مورد بحث در حوزه تلویزیون بعید نیست شاهد استفاده از این پنل ها برای توسعه تلویزیون های منعطف نیز باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید چینی ها در توسعه موبایل های منعطف سکان‌دار شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

داریم کم کم به جاهای خوبه تکنولوژی میرسیم
حیف که فقط میتونیم اخبارشو دنبال کنیم و خریدش غیرممکن داره میشه

ronin

ایده جالبیه
باید دید میتونه به همین شکل درست کنه یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)